檢索: 帳戶 密碼
檢索 | 新用戶 | 忘記密碼 | 加入最愛 | | 簡體 
2001年11月27日 星期二
您的位置: 文匯首頁 > > 娛樂
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

[2001-11-27] 花花絮絮:龍哥、燕姐灌碟忘食飯

放大圖片

 羅家英視演粵劇為最大樂趣。

大姐

 龍哥(李龍)下一台戲拍麊嵽嘗鷁M係逑姐(陳好逑),但係呢一排龍哥成日見住麊嵽鼠o係燕姐(尹飛燕)。上個禮拜就有兩日龍哥同燕姐從早到晚匿埋捫音室,落足心機灌錄兩首新曲《戰火重牽兩地情》之《孤臣思歸》及《齊鳳釋夫》。龍哥將會捩\下個月二十號惜憭々中萴|行憮荂m龍騰鳳舞心曲夜》嚘t唱會中分別同李淑勤及燕姐首次公開合唱呢兩首新歌,而且當晚仲會推出呢兩首歌鴷碟,呢排梗係要為錄音而忙囉,據聞呢兩首歌專登請鰴砟p龍師傅精心設計音樂,灌錄之時為鷚諯q求精,兩位老倌同班音樂師傅預先排練鬫n多次,一直錄到深夜一點,先至大功告成,一聲「收工」,大家即刻發覺個肚「咕咕」聲,好肚餓,唉!掛住做,撬\晚飯人人都係扒鰲X啖飯盒龠螺豪{咋。於是龍哥、燕姐、頭架師傅梁權等一大班人就拉大隊去附近鴽D人夜店消夜,席間只見燕姐同剛果(梁權師傅之暱稱)好開心咁暢談幾十年前嚚鴩ヾC原來燕姐同剛果雖然一個係老倌,一個係音樂師傅,兩人其實份屬師兄妹,兩人都係跟隨音樂大師王粵生學藝。近年兩人已成名,可惜師父已作古人,師兄妹雖然經常合作演出,不過平日就冇乜機會坐低傾偈,難得摹艉w做完晒洁A無牽無掛,傾起褶穔M特別投契。

王粵生女婿係足球名將

 音樂大師王粵生的確桃李滿門,剩係當今鴾j老倌,除鷟P姐外,林錦堂、南鳳都係佢黻爸活A不過好奇怪,生叔個女就竟然冇受到老竇嚗v響,佢一4ㄜ讔曋N粵曲,但係對流行曲就好有天份,生叔個女叫做王韻然,英文名係芭芭拉,七○年代早期係好紅麍y行曲歌星,後來下嫁鰿麚z國際球壇翵炬y名將仇志強。記得當年巴西國家隊想請呢位有「鋼門」之譽鼤y星加盟,但係一來佢唔想入籍巴西,二來就係因為太座唔想遠離父母到南美定居,先至忍痛放棄魕O個大好機會,可惜呢段足球名將同紅歌手麉羸t只係維持鰲X年,終於都係離婚收場。

「阿刨復出」未必無可能

 上個禮拜六,尤聲普、陳笑風、尹飛燕、羅家英、阮兆輝、鄧拱璧等捷嬰邟|龠m村俱樂部食晚飯,席間普哥同行哥(羅家英之暱稱)講笑話佢捨棄鬻]廣東大戲,剩係掛住拍電影做明星,行哥答話:「點會呢?擒晚先至bb掠炊s做完一台。」普哥繼續取笑佢話:「你係手指罅隙漏出黈伅‘至會做大戲隉A點似我]做大戲就係生活麍u源呀!」行哥想都冇想過就答道:「做大戲係我歡樂麍u源,生活裡唔少得部I」雖然係講笑,其實行哥亦都講出心中話,每個成功鵀悜噬a大半生鴽V力先至有掩R台上儮磥O同成就,就算豐衣足食,生活無憂,仍然唔會捨得舞台,尤其是做一╪菑v鍾意鵀n戲,好似前摹あ甇羺絕雁黿M場咁,就過足戲癮,做得非常開心,相信一個真正愛粵劇,愛觀眾鴽D人係唔會咁忍心搵夠就完全收山鵅A除非健康情況唔容許啦,所以近日圈中盛傳阿刨(龍劍笙)會復出,都未必係空穴來風部A起碼我]呢班熱愛粵劇幮[眾就盼望呢個傳聞會成為事實啦!

【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【往上】 【下一條】 【關閉】
娛樂

新聞專題

更多