[2002-04-07] 羅文帶病捧場 梅艷芳感動落淚 放大圖片
阿梅的演唱會,昨晚是最後一場,歌迷依依不捨。
【本報訊】(記者 譚貽文)梅艷芳十場二十週年紀念個唱,於昨晚結束,前晚尾二場羅文有病也親臨捧場,並且不時大拍手掌及舉起手指公大讚,令到阿梅十分感動,控制不到情緒,落下淚來。
阿梅見到羅記到場,感動地說:「我今晚好開心,羅記薑銕蠽琚A羅記係做舞台形式演唱會始祖,師父大駕光臨,令我好感動。另外,我都好多謝每一個入場支持我幮[眾,支持鬻琱G十年。」繼而已經眼泛淚光,咽哽說不下去。
事後記者問阿梅,尾二場已經落淚,今晚最後一場豈不喊得更緊要?阿梅道:「其實除鷝[眾支持我之外,羅記邁誑O我最感動,因為佢身體唔係好舒服,佢應該多休息,但係佢都薑銕蠽琚A我有咁多朋友錫我,真係無憾了。今晚最後一晚,我都驚自己忍唔住部A會喊,但係我會盡量控制囉,唔好影響演出。」
講到張耀榮希望阿梅可以加開日場,不過她不答應,阿梅直言張生是有提過,不過因為開日場體力透支大,她不希望影響演出質素,所以情願不加場。個唱後,她便會出發前往巡迴。至於最後一站,假如紅館有期,阿梅會否再唱?阿梅就謂巡迴過後再作打算。
|