檢索: 帳戶 密碼 記錄帳戶
檢索 | 新用戶 | 忘記密碼 | 加入最愛 | 簡體 
2003年10月29日 星期三
您的位置: 文匯首頁 > > 財經熱點
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

[2003-10-29] 本地客想要什麼?

放大圖片

顧客在國美電器旗艦店參觀。 (新華社)

售後服務需完善

■張先生:我覺得最重要的是售後服務,因為本港的不少大型電器店,售後服務做得好差,分體空調安裝好,冷氣不凍,要維修,先要預約電器店先派人來檢查,確認是否壞了,但又不會即場帶走該電器,又要等他們另派維修部的人員來搬走。拖拖拉拉,要搞上許多天。另外,就是價錢,起碼要平兩三成才有吸引力。

質量安全最重要

■區先生:我唔介意用大陸貨,但質量一定要同「來路貨」相當。好多大陸貨,價錢就真係好平,但衰在個款同質量都好差。如果是電器的話,我覺得安全(唔漏電)好重要;其次,價錢當然是一個因素。否則我轉咁多趟車到旺角,容乜易車費都蝕埋。

產品款式要特別

■何先生:我今日經過時都有特登上去睇過,不過,我就覺得佢未必掂。個位置的確係好旺,不過每層樓的面積不大,好易就行完,沒有大賣場那種宏偉的感覺。海運城同時代廣場點解會成功,就係靠大,同時還集娛樂飲食一體,可以讓人消磨一天。國美店還欠缺特色,佢既優勢應該係大陸品牌,款要多,但眼見佢賣既海爾、美的產品款式唔見得特別,我諗我短期內都唔會去第二次。

【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【往上】 【下一條】 【關閉】
財經熱點

新聞專題

更多