檢索: 帳戶 密碼
檢索 | 新用戶 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2007年2月22日 星期四
 您的位置: 文匯首頁 >> 娛樂 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

謝家當柏芝公主


http://paper.wenweipo.com   [2007-02-22]
放大圖片

 ■乖仔霆鋒「一擊即中」,謝賢稱是「光宗耀祖」,狄波拉也喜在心頭。

 【本報訊】謝霆鋒和張柏芝婚後首次返加拿大探望群群,謝賢亦有同行,昨早四哥接受查小欣主持的電台節目訪問,雖然隔著電話傾談,仍聽得出即將榮升爺爺的四哥相當興奮。

 謝賢謂:「霆鋒落機立刻趕到群群家中斟茶,這是他的心願,我只係負責斟茶遞水做打雜,又幫手影兩張相囉。唉,我湊完細又要湊老,仲book埋security,知道狗仔隊在附近,不過我很少出街,沒乜跟到。柏芝同霆鋒住酒店。」

群群不停hehehe

 謝賢透露柏芝相當鰡o,一日魒洶Q六小時,他說:「我成日叫佢起身行w,如果唔係個胎唔強壯呀。(有冇煮畀新抱仔食?)留番畀拉姑啦。」現在柏芝腹部隆起少少,四哥笑言待她懷孕七、八個月,要拖住她繞中環行一個圈,霆鋒就跟在後面,就如出巡般。四哥說估唔到他們年青人都喜歡小孩,以前他的年代卻嫌小孩礙手礙腳,但見他們喜歡小孩都開心搵。那群群見到孫新抱豈非很開心?四哥大笑謂:「佢封齫q柏芝,搞到我都想『撻』三封呀!(群群知唔知柏芝係藝人?)唔太知,佢好少睇電視。」

 柏芝和霆鋒一齊返加,四哥全家上下數十人齊集謝家,他笑言:「個個第一次見柏芝,當正佢係公主仔咁,又話要攬,我同佢瓊講:『攬佢都要我批准呀!』哈哈。群群見到孫新抱梗係『hehehe』咁笑。」

檢驗胎位正唔正

 柏芝懷孕後可有提醒她戒口?四哥卻背道而馳:「黐線,駛乜戒口,唔通大肚就話一定要食乜咩?(你成日講黐線,又話人傻,你係咪都要戒呢?)哈,學到我都唔錯呀。(據知柏芝照過個胎?)好唔好,大唔大隻,我冇陪佢去照,我去做乜,男人褸嚏A好似係睇個胎正唔正,仲睇到幾個手指。(鍾意仔定女?)仔女都咁錫,冇分啦。」覺得霆鋒是否已大個仔?四哥打趣說:「沉默驉A我諗佢裝出薄A不過好緊張柏芝,我都覺得柏芝變驉C(幾時輪到你同CoCo呀?)添丁發財?如果搵我就害髐H啦,我做義工咋!(霆鋒為頭家搏命喎?)唔係,係為事業。」

千萬豪宅作禮物

 有傳柏芝產後復出拍戲?四哥不反對之餘,還鼓勵她更努力工作,至於孫兒的名交由霆鋒、柏芝改好了,他說:「我抱孫就算。(係咪覺得開支大驉^養人唔大,教人難之嘛。(你教?)咪short short瓊,總之我唔參與就冇事,同我個年代相差太遠,又話我out,思想唔同啦。(你今年都70歲喎?)係35公歲,哈哈。(諗住點慶祝?)有個孫萬事足,個孫去邊度出世都一樣,駛乜一定加拿大。」

 四哥還透露他和霆鋒柏芝於昨晚溫哥華時間上機返港。有報道指霆鋒為獎勵柏芝,更一擲千萬購下淺水灣豪宅作禮物,四哥又可知道?他聞言後即封口:「你問佢。(唔敢講?)少參與,不過有搵冇法子唔講,係呢樣多驉A好高興……光宗耀祖、一擊即中嘛。」

【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
娛樂

新聞專題

更多