檢索: 帳戶 密碼
檢索 | 新用戶 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2007年3月10日 星期六
 您的位置: 文匯首頁 >> 娛樂 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

霆鋒珍惜與老竇拍戲


http://paper.wenweipo.com   [2007-03-10]
放大圖片

 ■謝霆鋒娶了老婆並且快做老竇,正式做「大人」,唔好意思太幼稚。

 【本報訊】無線新一輯《向世界出發》將於下周一播映,昨午舉行首映會,並邀請其中三位嘉賓包括謝霆鋒、蔡少芬和廖偉雄主持亮燈儀式,暢談拍攝感受,分享旅程的點滴。謝霆鋒於去年十一月隨大隊到柬埔寨拍攝,當時霆鋒不知道張柏芝是否已懷孕。

 片段中,霆鋒有感而發地透過螢幕向父母說:「可以養大一個咁麻煩既仔,而對著全世界仲可以繼續笑,我覺得佢瓊先係最佳演員。」他又稱,「謝霆鋒」這個名是當年一名逃亡的柬埔寨人幫他改的,隨即被司儀蔡康年問到,其家中即將誕生的新成員是否已改名?他則說:「有幾個,不過未定。」

自覺過去太衝動

 當霆鋒接受訪問時,被問到可有甚麼話想跟父母講?他說在98年曾想講一番說話,可惜一直沒有機會講出口,他憶述:「以前老竇曾同我講:『你知唔知老竇拍鰲X小時幾多百部戲?』到我拎鱆鷞陶怢庥t員獎,我將個獎擺催面前,同佢講:『你有冇拎過金像獎?』」其實霆鋒此舉只是想向爸爸示威,如今想起來覺得這種行為實在不當,他承認很介意某些說話不自覺地衝口而出。

成龍至今仍後悔

 有指最近謝賢接拍電影《黑玫瑰》,理由是能夠與霆鋒一齊演出。霆鋒昨日回應說:「我是謝賢個仔,即使將來老竇唔陲蛂A我都仲係佢個仔,我可以同人講,我瓊曾經一齊合作拍戲,唔理係好係壞,不在乎劇本,不在乎收視,能夠畀我瓊多搵時間傾偈已經好好,現在我老婆見佢多過我見佢,其實我想講,在片廠一齊拍戲時,終於可以問候一聲:『你點呀?近期點呀?』成龍大哥到現在仲好後悔,不停講『如果媽媽仲在生的話……』,所以我唔想他朝會講『如果』。」

幸福唔係必然的

 去過柬埔寨,霆鋒眼見當地小孩子連吃的選擇也沒有,甚至是否可以溫飽都不是必然,所以他說:「我諗到將來個仔,我講『我想食乜』,『我唔想食乜』,我會畀佢知道幸福唔係必然。今時今日佢瓊又百力滋,又卡樂B……卡你老X!」現時懷有身孕的柏芝正在家中安胎,早前有報道指柏芝動胎氣,霆鋒指雜誌甚麼都有得講,至於是仔是女,他說還未知道。

【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
娛樂

新聞專題

更多