檢索: 帳戶 密碼
檢索 | 新用戶 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2007年5月24日 星期四
 您的位置: 文匯首頁 >> 娛樂 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

柏芝入稟追1800萬 陳嵐望「好來好去」


http://paper.wenweipo.com   [2007-05-24]
放大圖片

 ■陳嵐和向華強陪伴張柏芝的日子。

 【本報訊】(記者 李慶全)日前張柏芝經理人陳嵐早前公開表示不滿柏芝不聽話,心灰意冷,決定終止合作關係,並表示會追討張柏芝的欠債。柏芝即有反擊行動,前天委託律師入稟高院控告陳嵐所屬的公司Metrolink Global Limited違約,代她收取酬金後沒有交還,要求交代帳目,並交還約一千六百萬元及賠償她的損失。

 昨日記者致電追問柏芝前經理人陳嵐,她回應說,還未正式收到柏芝的律師信,並說:「唔知邊個鬼頭軍師叫佢咁做,打一場官司要負好大責任,至於數字上的野我唔講啦,如果一個人不用支出,借錢又不用還,個個係咁就發達啦!呢搵生意我都想做。」

 是否你公開解約之後才發生此事?「唔係我主動講的,我都唔係想令大肚婆唔開心,當時係記者問起有冇見佢。根本唔想搞到件事咁,大家又唔係仇人,點解要透過律師來傳話?我做呢行咁多年,都想大家好來好去,如果人瓊要一分一毫都計清楚,我就計囉!」

【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
娛樂

新聞專題

更多