檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2016年2月22日 星期一
 您的位置: 文匯首頁 >> 娛樂 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

傅嘉莉下月尾開新劇


放大圖片

■傅嘉莉及香港小姐麥明詩、龐卓欣、林凱恩出席活動。

香港文匯報訊(記者 植植)傅嘉莉(Kelly)、港姐冠軍麥明詩、季軍郭嘉文同友誼小姐林凱恩昨日於亞洲博覽館出席馬術大獎賽活動。提到《財神賀到》監製李添勝稱覺得作為公眾人物要檢點,問到Kelly有否被公司「照肺」?Kelly話:「每個月都會見公司經理人,未至於係照肺,傾下偈,新年後我見過添哥(李添勝),我都會去佢的榮休晚會,其實我都係在雜誌上見佢話公眾人物要檢點些,我覺得係善意,我會聽忠告。」Kelly透露3月尾會開劇,有劇開係咪安心些?佢話:「公司成日問我心情ready好未,始終我係女仔,都會唔開心。(有冇搵已婚富豪莊天龍?)已經沒有找對方。(點過中國情人節?)一路都沒注重,就算西方情人節都沒慶祝。」

同場的麥明詩之前輸鱁篕琱今堣p姐,其男友林作早前接受訪問,認為女友選華姐係「冇意義」、「多餘」,麥明詩表示有睇報道,又稱對方唔識修飾說話技巧,份人太過直接。麥明詩說:「以我角度睇,港姐經歷令我得益好多,如果再參加華姐好似重複鼲搳C(林作又指評判蔡思貝、陳凱琳唔會撐你?)我又唔會咁覺得,經歷係開心,當玩鵅A我又再次戰勝茪騋磳妣屭咱呢個大挑戰,我好開心。」雖然今日係中國情人節,但麥明詩話冇留意,不過佢表示白色情人節會還禮。

相關新聞
邀男觀眾上台打屁股 蕭正楠玩謝曹永廉 (圖)
郭富城睇娜姐演唱會宦F感 (圖)
電影《致命怪談》主創蒞疆 「腥」風格聚焦都市心魔
傅嘉莉下月尾開新劇 (圖)
鄺美雲情人節不寂寞 (圖)
蔡楓華不介意畀人唱衰 (圖)
陳妍希爆父母讚陳曉有禮貌 (圖)
陳怡蓉怕冷 未婚夫籌備夏天婚禮
元宵節互贈「寶石」湯圓 苟芸慧王君馨細訴姊妹情 (圖)
鄭俊弘有興趣做導演 (圖)
濱崎步Deep V裙睇麥當娜 (圖)
胡楓指四哥應多回TVB拍劇 (圖)
劉詠詩送黎燕珊元宵花燈許願 (圖)
李屏賓憑中國片《長江圖》膺最佳攝影 (圖)
第66屆柏林電影節競賽單元得獎名單
中國影人不止要《長江圖》 更要「出海圖」 (圖)
兩岸大導愛找李屏賓掌鏡 (圖)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
娛樂

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多