logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

街談網議:臉書加友被拒翻臉 「狗公事件」網瘋傳

2016-05-26
■男主角加友不成,發出訊息斥罵女友表妹。■男主角加友不成,發出訊息斥罵女友表妹。

香港文匯報訊(記者 文森)香港人出名喜歡「食花生」,一則是非八卦可以瞬間炒熱。昨日有高登網民「馬繁堯校長」於高登感情台發帖,名為「狗公加女朋友表妹facebook不遂,導致狂犬症發作」,上載十多張截圖,事件中任職聖約翰救護員的男主角「Terry Y N Chan」即題目中的「狗公」,疑似因為想加女朋友的表妹「Erica Lai」的臉書朋友被拒,先後發出訊息斥罵女友及其表妹,懷疑因此被後者「擺上^」上載網上,該帖持續更新中。

「表妺」爆料 1日逾萬回應

已為人母的「Erica Lai」亦在其個人臉書公開多張男主角真面目,怒斥對方為人「我識你老鼠呀?你加我,我奉旨要接受?」其間粗口橫飛,更呼籲網民「歡迎轉發」。此帖短短1日超過1萬人給予回應,並有近3,900個轉發。

網民「Erica Lai」昨在個人facebook發帖,指「親戚一場,雖然唔熟又唔係好親,我唔會怪你,但希望你對眼早日康復睇清楚呢個咁冇品翵k人!首先,我同呢個疏堂表姐唔係咁熟,而且我識你老鼠呀?你加我,我奉旨要接受?我同你三唔識七,你加我做乜?」

她續指,「仲要覺得加我係畀面我,首先我唔需要你畀面我,因為架係你自己丟!仲有,痾篤尿照鴽A自己個樣先講野(洁^啦!唔叫你帶面具已經對你仁至義盡。係鵅A你又冇朋友,又玻璃心,鬧完人仲要block人!而家唯有放你上網等你多曭B友仔啦!」

隨文更附上多張男主角及疑似其表姐的合照,但女方的樣被人塗去,亦有多張男主角身穿聖約翰救護員制服的相片。也有多幅表姐與男主角的WhatsApp對話圖,雖然事實上不關女方事,但面對男友不快,女方多番安慰「唔好嬲啦」、「我咁錫你,你唔會咁小氣」,又卑微地問:「你點先原諒我?」。惟男友表現態度強硬,稱「你屋企人特別巴閉孎r」、「你全家都唔值得我原諒」、「總之我而家覺得你屋企人好難相處」。

另一方面,在高登帖中,有多張對話圖,顯示表姐與疑似「Erica Lai」的「樓主」的對話圖。起初表姐袒護男友的對話,指「你想仲有我呢個表姐,你就唔好搞咁多洁v,更質問「你有咩資格做人阿媽」。豈料未幾,表姐指被男友拋棄,聲稱對方嫌其「唔夠靚」,而且另有新歡。

不少網民狂食花生留言。「Ryan Wong」:「搞清楚齱A呢隻究竟係狗公定豬公呀?」「Benny Ngai」:「佢加表妹係想食女,但加唔到,佢惱羞成怒。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片