logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

【網議政事】網友不忿主謀逍遙法外

2017-03-17

3名年輕人暴動罪成,有不少網民感嘆,部分在旺暴中煽動示威者的人,至今仍逍遙法外。不過,有部分激進派的網民則侮辱是案的主審法官為「法蟲」,更聲言他「準備荅馧ㄠo囉」。

網民嘆年輕人被利用

■ Kevin Lo:帶頭幾個走得快冇事,拉後面跑得慢齯H。

■ Billy Lam:鶦Z假本土派,做鬼也風流,嗉馬恣A遊學,食煙飲酒,食偉哥,你班真心膠入去坐返十年八載,抵X死。

■ Man Kun Fong:義士犧牲小我,幫到「本土派」領頭人發個小達,屋企可以收埋幾十萬現金,又幫佢地(])上到位,而(M)家又去英國美國讀書進修......咁義士的犧牲都叫有艭靋。

■ Louis Chan:光環你]袋,人]就受難。

激進派侮辱主審法官

■ Peter Hui:警民衝突老屈是暴動,呢條藍屍法蟲,準備荅馧ㄠo囉!

■ Rye Chau:(法官)長命百歲楝f在床動彈不得。

■ 柏洋:官字兩把口,又何需證據。官說有罪,便有了罪。官要民坐,民不能不坐。

■ SiuWing Wong:咩洈k理邏輯丫?好明顯係撐七警,拎呢單案黎(薄^搞既(鵅^左仔法官。

■ Ying Wai Choi:乜洏s有暴力行為已可以是暴動?法例冇定義?定係文盲唔識字?

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻