logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

半小時入圍城掀網民罵戰

2017-03-21
■陳書話自己出入天水圍4年,除非超速好難半個鐘搞掂。 fb截圖■陳書話自己出入天水圍4年,除非超速好難半個鐘搞掂。 fb截圖

網民揶揄「神速」

Stephenlo Lo:半小時!粉嶺到中環要一小時喎?我張地圖有D(齱^問題。

Cindy Wai:鵅I坐什麼車可以半小時就到?我好想知道,因我正正在天水圍住,又係(騿^灣仔返工,咁我咪可以減少坐車時間?

Chan Cheuk Yiu:AM車掛(N)!

Cindy Wai:仲要前面有警車開路。

Jacky Siu:還記得以前試過屯門附近走青山公路到灣仔用20分鐘,天水圍去30分鐘可能可以,不過我坐的是很久以前的亡命小巴......,我懷疑佢全程飛120km以上。

薯粉硬撐鬍鬚

Max Jacob Kwan :你可能未入過天水圍,唔知天水圍其實交通好方便。

Justice Leung:人地(])有車30分鐘直入到天水圍係事實,都唔一定好L好有錢,呢種事實根本嗜祗麂/坐過順風車既(鵅^人都會知道。

Chan Wai Chun:邊個話天水圍基層唔可以隅悚薴u?

Max Jacob Kwan:香港最有錢既(鵅^係住公屋是常識吧

Danny Cheung:×夠未?收聲啦!

資料來源:fb 製表:羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻