logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網民批玩政府害市民

2017-05-19

Cheong Cheong Cheong:即係可以求×期(其),亂咁up(U)? 唔理是非黑白,總之舉報鬙?

Keith Wong:其實好多人都識法例,來港工作會申請工作簽證,唔好咁無知以為人人都係非法勞工啦!

Fu Wingai:點解要幫許生開非法音樂會賺錢?而且無合理理據而明知虛報,又會否觸及誤導公職人員?

Man Wong:一句政治行為就可以遮蓋你呢囓捂X行為嗎?未攪(搞)清楚就話人黑工,衰鰲N打句「抱歉」咁就無事?你要玩政府都要真憑實據架(謘^,為反而反只會令市民覺得你好無恥!

Sky Hoo:一句政治行為就了事,可見得你極為幼稚。不用事實、不用証(證)明,用政治手段玩弄市民,堂堂有合法身份証(證)都可俾你去屈香港市民。還可以號稱政黨副主席,可見得你(係)對人不對事的政棍!

Sze Plus:抽水姐(隉^,不能太認真。

資料來源:fb留言

整理:香港文匯報記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻