logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

網議政事:港漂店被掃場 「中出羊子」篤偉哥仰?

2017-05-27

近日出版的《壹週刊》在封面報道所謂「大陸溝淡香港人」,其中提及一間位於大圍專門服務「港漂」的店舖。在報道出街後,該舖位及該公司位於觀塘的辦公室被一批戴口罩的大漢搗亂,包括打爛大門玻璃及掃低^上電腦等。激進「本土派」的「中出羊子」就發帖,話「本土民主前線」發言人偉哥仰(黃台仰)「做得好」喎,似暗示「搗亂係偉哥仰策劃」。偉哥仰即時「澄清」:「關我×事!」(見圖)

坦白講,所謂「講就兇狠,做就毓民」。偉哥仰向來「叫人衝、自己鬆」,之前講所謂「寧為玉碎,不作瓦全」,結果咪又係潛髐禲A「苟且偷生」做「瓦全」。所以話偉哥仰搞出呢單洁A幾乎可以肯定講一句唔係啦!當然,大家都希望警方唔好放鬆,如果有懷疑就應該追究到底,唔使客氣喎!

■香港文匯報記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻