logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

周秀娜稱絕不戀有婦之夫

2017-07-20
■右起:張智霖、佘詩曼、吳鎮宇和周秀娜聯手合作。■右起:張智霖、佘詩曼、吳鎮宇和周秀娜聯手合作。

新戲要飛車 阿佘嗌怕怕

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)吳鎮宇、張智霖(Chilam)、佘詩曼(阿佘)、周秀娜、劉浩龍及鄭則士等昨日到啟德郵輪碼頭出席新片《洩密行者》開鏡拜神。昨日的其中一個焦點是娜姐,皆因她最近被拍得與已婚監製去睇戲,但她指男方只是多年的朋友,強調絕不會選擇有婦之夫。

鎮宇、Chilam及阿佘剛由檳城拍戲回港,其間去了榴槤山拍攝,Chilam笑指今次鎮宇教了他一個好大的冷知識:「鎮宇表演髐@次食完榴槤就飲酒,原來真係得鵅A可能係佢先得,我就唔會試,但當地嚘h槤非常好食。」鎮宇自言可以食榴槤都能測到品種。

戲中鎮宇與Chilam分別飾演香港及馬來西亞警察,而阿佘則飾演新聞記者,問到二人於片中是否負責保護阿佘?鎮宇笑說:「我]係畀阿佘拉埋落水,我都唔想參與,(三個人有感情線?)我]三個好好感情。」 問到可有動作戲?鎮宇說:「有另一羉t員負責,我]都係飛車開槍,又唔係動作明星,打亦都冇謂。」阿佘透露片中有飛車場面,都感到害怕。Chilam表示會配合,鎮宇聞言就笑說:「你咁都當自己係動作演員,咁成龍曮Y咩?」

忙工作冇拍拖

娜姐周秀娜近日被拍到與已婚監製黃永峰去睇戲,二人於六年前已傳過緋聞。娜姐承認與對方去睇,表示認識男方多年,是朋友,也認識對方的太太。問到會否避忌一鵅H娜姐說:「唔會特登避忌,(下次叫埋黃太去睇戲?)可以呀。」她強調絕不會選擇有太太的男士。

自言單身沒拍拖的娜姐,笑言忙於工作,也數不出有幾耐冇拍拖,問到是否很dry?她說:「dry到皮膚敏感,快囓s老闆開套愛情片畀我滋潤下,(拍戲同真實生活唔同?)工作太忙,都無時間去了解對方,(有冇追求者?)冇呀,曭B友話約我食飯都要等三個月,今年都忙拍劇同電影。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻