logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

特稿:地署通知拆橫額 「長毛」粉又賴迫害

2017-07-23

喂阿哥,你班友又屈人政治迫害呀?話說俾法院DQ(取消議員資格)麊壎螺s「長毛」梁國雄,前晚話地政總署追佢拆晒所有街邊橫額,唔係就逐條同佢計清理費,吹雞叫支持者幫手拆。有網民就聲言地政淨係識針對「長毛」,係政治迫害,有人更加煽動刑毀,叫幫手者順手拆埋民建聯同工聯會等建制派橫額,正一不該!

爛口煽拆建制 俾人勸不該

「長毛」前晚鐪acebook話,地政總署要求佢]聽日前拆晒所有橫額,否則會逐條同佢]計清理費,又辯稱新界東選區好大,唔少橫額仲要鰣弘洁A實在唔夠時間拆,曾經向地政提出過延期,不過地政堅持唔得,叫支持者幫幫手,見到有佢嚝遾B就拆,帶返去社民連總部回收再用。

「Siu Hei Yeung」留言話地政「無恥」,又唔見當局要求建制派曮e議員嚝遾B限時清拆,「你]班地政署廢人奴才,只識針對長毛,直情係政治迫害!」「Eric Wong」就叫人睇鵀陬L民建聯同工聯會落選人嚝遾B,跟住向地政投訴,「睇麰荂捄颽F府點做。」

「Viren Cheung」更加煽動人順手拆埋民建聯齱A但俾人撳住叫佢唔好。「Kenneth Wu」就質疑拆洐n架撐,「我帶住陘M出街,會否畀(俾)差佬做?」

吳文遠「笑住拆」意味深

社民連主席、「大將軍」吳文遠噚日鐪acebook上載一幅舉起「長毛」橫額麍菕A話有街坊自駕巡遊成個西貢,幫「長毛」拆橫額,不過大將軍幅相係笑住謎v鵅A對比返「長毛」因為被DQ而要拆橫額麰鴞],係咪有孎j脹呢?

唔知係咪唔想為支持者添煩添亂,「長毛」噚晚亦都話絕大部分橫額已被拆走,「為免混亂或各位白行一趟,請各位停止清拆橫額,社民連會自行清拆餘下的橫額」咁話。 ■香港文匯報記者 陳庭佳

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻