logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

【網議政事】「二次傷害」被虐童 鄺俊宇博上鏡挨批

2017-07-28
■有網民批評「鄺X」為爭取曝光率,竟二次傷害一名受虐兒童。 fb截圖■有網民批評「鄺X」為爭取曝光率,竟二次傷害一名受虐兒童。 fb截圖

在「佔中三丑」戴耀廷的「雷動計劃」操控下,唔知做過咩「豐功偉績」的民主黨區議員鄺俊宇,在立法會選舉中突然成為「票王」,令資深議員涂謹申都幾乎落馬。不過,佢做浀陷X掂呢?有相信為社工者近日在fb發帖,隱名批評鄺俊宇此前就一宗受虐兒童大搞記者會。事實上,該個案已在處理中,鄺俊宇大搞記者會,是對該名兒童的二次傷害,並質疑他:「知名度緊要過case welfare?」

在去年搞得滿城風雨的橫洲爭議中,有人揭發鬧埋一份、身為元朗區議員的鄺俊宇,其實早知特區政府的計劃而備受批評,就可見做浀陷X「用心」。

今年7月,鄺俊宇陪同一名12歲的男童見記者,引述話該男童經常被父母虐打,其後獲分配到臨時宿舍,但期限屆滿後就安排他入住離家不遠的長期宿舍,令他非常擔心會被滋擾。鄺俊宇聲大大咁話社署處理方法不合理,要求即時安排該男童搬到遠離父母的長期宿舍。

有網民近日就此事在「NGO Secrets 社福解密」fb專頁發帖,稱一名「鄺×」議員「掛住社工牌頭,但成日衝出來×。一單兒童受虐案,理應盡可能保護案主,而個案已處理中,轉緊院舍,同工對這類個案都十分緊張,開唔開記招都一定全力做。係咪得鄺×先識得幫人?寫小說寫上腦?定係掌聲,鎂光燈,知名度緊要過case welfare?」

他強調,「我再講多次,個case已有部門全力跟進,根本不用甚麼公眾壓力,要個受虐小孩開記招才是二度傷害!點解做議員可以咁可恥?為幫個case你(打)電話比(畀)署長追啦,要出黎(薄^呃like?呃唔緊要唔好傷個細路啦!越講越嬲。」

喊住話跟康橋最後無影

該網民又揶揄道:「講埋啦,鄺×成日慷慨陳詞,其實之後就無影,之前康橋(老人院員工虐待長者事件)事件,點喊住口話要跟,之後?立法會開會傾都無影,行動又無?又係拎完掌聲算。唉......議員做唔哂(晒)野(洁^既(鵅^,但咪唔好帶(戴)咁大頂帽囉......光燈鄺,做明星咩......」

網民「Josephine Yip」對樓主針對「鄺×」的評價深有同感,更留言爆料道:「我真心憎呢攭瓵袎陪,至經典係選舉前會收到一大疊的信,全部寫黎(薄^話叫你跟進攭衎弇搨n啦!博囓咱講鼤慼I試過至經典係有封信寫黎(薄^話想幫個住調個大單位,因為住有個痴肥的子女!為左(驉^自己的政治籌碼,真係可以做到好無恥!」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻