logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

何浩文見「情敵」林作不尷尬

2017-08-11
■何浩文■何浩文

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)何浩文、林作、趙碩之、莊思敏、莊思明及麥子樂等前晚到尖沙咀出席泰國電影《出貓特攻隊》首映禮,「情敵」何浩文與林作更首度同埸,最後二人因要和傳媒做訪問而未有合照。

前晚何浩文與空姐女友Candy拍拖睇首映,之前他與和麥明詩合作劇集《賭城群英會》而傳緋聞,剛巧前晚他與「情敵」林作同場,問到他見到林作可會尷尬?他笑說:「緋聞隉A《賭城群英會》都播完啦,大家見面都唔會尷尬,見到唔同界別的人好正常呀。」說到林作想入娛樂圈?他反問:「係咩?畀心機囉,(合作OK嗎?)我OK,冇乜所謂,呢一行係要靠實力,有實力就有工作,合作機會實有。」

麥明詩舊愛林作前晚單獨去睇首映,他笑謂因約不到朋友陪睇戲,更自嘲說:「無人想同我有關連,可能會孤獨終老,(驚你出書爆料?)唔係,現在我唔講人]的事,係驚齫q人寫同我有咩關係。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻