logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網議政事:「狗主」擺酒黐宿怨 「熱狗」翻賬玩清算

2017-08-20

「狗主」黃毓民自從同「熱狗」仲有「青山城邦派」擘面之後,就好似變鱁朴埧睌,一時又對之前口誅筆伐鵅u本民青」、「港大幫」態度軟化,一時又幫「雙學」、「左膠」被改判入冊講洁A前晚佢個網台「MyRadio」台慶晚宴,更加請髐妨e割佢蓆鴾膝謐狴D席袋巾梁(梁家傑)飲返兩杯。之前俾人起勢咁寸菠蘿雞靠黐狗主鵅u熱狗」,仲唔有仇報仇咩?最後兩邊咪又係上演一場網上大龍鳳囉。一餐飯都可以引起一場罵戰,真係唔到你唔寫個「服」字呀!

宴袋巾會金金 饗「泛民」一家親?

狗主自從停止向《熱血時報》每月科水三皮洃妨寣A「MyRadio」就俾「熱狗」寸係「I×(窮鬼)台」寸到??家。不過,話晒10歲大生日,「MyRadio」就算點充闊佬都好,前晚都搞鰴麙蒏b,除髐@眾「教徒」自己友之外,仲請髐@讕I睇都似係去錯隔離廳飲鴾H,例如袋巾梁同埋退休法官胡國興,而之前「反水貨」反到起晒朵麊鱆驉]梁金成),當晚更鐪acebook上載鬫P狗主、民陣召集人區諾軒、「無敵神駒」仇思達、想選「超區」但選唔到鼣秣穇j鵀X照,真係夠晒大雜燴!

「熱狗」副主席四眼(鄭錦滿)當晚即刻鐪b翻狗主舊賬,講返自己鰬F治上連精蟲都未成形鴭麂ヾG話說2011年狗主仲騿u人民力量」,當年區選佢搞鱄荂u票債票償」行動,本來只係針對2010年支持政改鴷薔D黨同民協,最後就連「五區總辭」儱糷秅膝謐珜ㄦd埋,袋巾梁嬲得滯,之後話要重新界定「民主派」,要將「擁抱黃毓民立場」鴾H劃出去咁話。

四眼寸忘本心 菠蘿雞零原則

四眼懶感慨咁話:「今日,黃毓民擁抱梁家傑,擁抱區諾軒,以致擁抱破壞2016年『公投制憲運動』的敵人。出此帖讓自己心死,再見了!」

之前俾狗主響朵話要刮佢出鵅u藍鳳凰」,就話狗主同「泛民」大和解,代表佢過去幾十年只係鰜蛈磑F,又寸狗主班「教徒」雙重標準,鰜蚰峞u同邊個食飯要你管呀」、「唔同政黨就唔可以一齊食飯呀」、「同咩人合照關你鬼事呀」等等理由幫狗主兜,「既然係咁,咁你黃毓民同班『教徒』『益友』當日憑咩鬧葉政淳夫婦同黃洋達夫婦打邊爐?同邊個食飯要你班友管呀?唔同政黨就唔可以一齊食飯呀?同咩人合照關你班友鬼事呀?唔係公共性,私人飯躑爣o呀?當鷓簫雥q呀?你班友限制人]交友權呀?食餐飯就一定係有密謀呀?你黃毓民憑咩鬧人反骨仔?」

神駒護主反擊 批四眼變色龍

狗主俾「狗」咬,神駒係時候救駕苤G「鄭錦滿呢齱悀H真係賤×到無人有,完全係封閉式邪教思維。毓民已經一早表明,MyRadio台慶係只談風月,不談政治,有唔同黨派儮驍咧麭鶠A係好正常翵ヾC」神駒仲鬧四眼口口聲聲「擁抱黃毓民主義」,但之後變鷑眯瞗u熱狗」過氣「首領」狗達(黃洋達),利慾薰心,「你不要再自稱『義士』來侮辱這個稱號了,你只是一個連上庭都遲到,還在法庭上玩手機,被法官質疑沒有真誠歉意而判監的廢人。」

■香港文匯報記者 陳庭佳

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻