logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

胡琳逼男友品嚐廚藝

2017-08-21
胡琳胡琳

香港文匯報訊 (記者 植植)薛家燕、Sunny Wong及胡琳(Biance)日前出席樓盤開售活動,胡琳即席炮製「黯然銷魂飯」予家燕姐品嚐,製作中Bianca表現得雞手鴨腳,要由米芝蓮廚神黎偉鴻出手相助。

胡琳事後表示自己廚藝了得,不過往往沒人相信,但都試過下廚給男友, 逼對方試味,她說:「真係煮畀男朋友食,佢一定要讚好味謘A冇得畀佢揀 。我大部分時間煮炡ㄕn好味,失手個次煮西班牙血腸,出來好似排洩物咁,都有影相做個紀念!」

家燕姐透露自己計劃開餅店,要視乎發展商給予多少折扣才決定投資金額,家燕姐說:「其實投資我唔算有心得,但投資磚頭就一定好,以我個人經驗來講,我買過基金、股票,但一跌都走唔切,連息口都蝕埋!但樓都係租畀人,跌咪唔放住囉!現在想做餅店生意,外國遊客一路食又可以見到我個開心樣,做代表香港人的手信。」

而同場出席的Sunny Wong就話同郭富城以前經常「掃街」買小食:「以前都會食串魚蛋咁囉,不過真係好耐囉。(城城個BB就出世?)其實呢樣洬O, 佢開心就得。(送咩畀佢?)未諗,到時先算啦!」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻