logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

袁詠儀爆「魔童」唔知爸爸是演員

2017-09-13
■袁詠儀■袁詠儀

香港文匯報訊 袁詠儀(靚靚)接受鄭紹康訪問,說到「魔童」有無遺傳她和張智霖的演藝天分?靚靚斬釘截鐵地說:「無,佢衋腹A好屎!基本上我都唔想佢做呢行,因為佢有我同張智霖呢對父母,入行的話肯定會比別人辛苦百倍。」「魔童」在靚靚眼中,不但有梁朝偉的外表,還有周星馳的性格,靚靚笑道:「佢外表斯文靚仔,性格就風趣幽默,第時肯定好多女仔鍾意!」靚靚兩公婆對魔童教導有方,不過靚靚承認自己也有過做「怪獸家長」的時候,幫魔童的時間表排得密密麻麻,直到有次見家長,靚靚被當頭棒喝!

不說不知,原來靚靚和張智霖直到近年才告訴魔童他們的職業是演員。靚靚大笑道:「因為有次校長打畀張智霖要求見面,話我們呢個家庭好有問題。原來魔童話畀校長聽爸爸之前做警察,最近就賣壽司。哈哈,所以我們先同學校講清楚我們的職業係演員,而魔童知道我們是演員後,只係問點解唔帶埋佢行紅地氈!」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻