logo 首頁 > 文匯報 > 馬經 > 正文

【大勢分析】一道勢不可當

2017-09-20

(第一場)「笑眼光」剛戰終點前影相分勝負而飲恨獲亞軍,某程度係輸運氣多過實力,敗不足辱,拚後立即又再報名,擺明銳意收復失地,值得再追贏。

(第二場)「家樂駿駒」對上兩仗有相當勁支持票數,看來此匹北半球自購馬經已開始踏上起跑線,熱身後立即選擇增程部署正面,可以俾多次機會。

(第三場)「糖黐豆」剛戰於劣勢下仍能跑得第四名,論表現絕對不比三甲馬遜色,熱身後隨即折返強項兼強配人馬合拍的莫雷拉,擺明又是動食指時候。

(第四場)「有智者」此程看似嫌短,但若然季初藉新鮮感而縮程部署未嘗不可,新馬房為爭成績必盡拚,取其戰意旺盛,加上強配莫雷拉值得作首選。

(第五場)「幻影飛鷹」插班後三戰全上名,剛仗能力壓次役即補中的「紅星」奪亞,賽績冇花假,四歲仔質新未見底兼持續進步,勝利指日可待。

(第六場)「事必獲利」剛戰贏馬唔奇,只係估唔到取勝姿態竟能如斯輕鬆,七歲馬果真爛船仲有三斤釘,今仗升班釋重負或者會仲好,可博連捷。

(第七場)「實力飛駒」暫在港兩季首回合皆能報捷,從紙上賽績睇本身顯然蓄銳一擊特佳,埋門工夫積極,試閘直情贏俾你睇,跑法主動馬隨時又可賺形勢一放而回。

(第八場)「一道」移師谷草後試出彩虹,對上三次角逐此場地全勝,中年馬大器晚成其勢如破竹,評分高處未算高,繼續吼準首本程始上陣,顯見幕後有用盡一時意,一於繼續追。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻