logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【特稿】同黨爆老馮攬邪? 被寸老害又假

2017-10-21
■何啟明先過老馮爆料話同「青症」傾?得返鴾狨釩}:「老坑你又分票呀?」 fb截圖■何啟明先過老馮爆料話同「青症」傾?得返鴾狨釩}:「老坑你又分票呀?」 fb截圖

參加明年3月舉行的九龍西補選的民協前立法會議員馮檢基,因「趕走」同黨何啟明霸位而被人揶揄「原來政壇也有關愛座」。佢近日唔知係咪轉性,話反對派應該搞初選,決定出戰人選喎!其支持者就要求同樣有意派員出選鴷薔D黨回應,有人就將矛頭指向「青年新政」,要佢]退出唔好累人,但也有網民叫馮檢基唔好戀棧權位。讓路畀年輕人,唔好害死香港咁講。

何啟明詐傻撩鴿分餅

馮檢基昨日以《團結非建制派,保衛立會議席》為題發帖,聲稱「威權政治壓境」,故「非建制派,不論黨派,應團結一致,展開對話及協調,進行初選,由最高勝選者應戰補選,......非建制派分途出擊只會鷸蚌相爭,建制得利!」

何啟明就唔知詐傻定扮懵,在轉發該帖時將說話塞落馮檢基個嘴:「基哥都同『青年新政』傾啦!」還標註「預埋你架(謘^民主黨」。

此語一出,傳統反對派支持者似乎唔多Like。「Daniel Chan」說:「一票不投游蕙禎!」「Anson Tang」也稱:「首先要做的是一定要迫退『青政』,這也是九西唯一方法贏,否則出誰都死!」

不過,以乎馮檢基得罪人多過「雙邪」喎!「張偉言」道:「基哥又想出來分票,意圖做新西翻版......」

「Nicholas Louie」狠批:「簡直就係無恥,咁鍾意戀棧個位就唔該你改變鵀菑v先啦,......我2012年超區投鬻A,你係第一個令我覺得投票後悔鴾H。」「Nick Lam」更稱:「你讓路畀後生啦,唔好害死香港!」 ■香港文匯報記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻