logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

狗達鬧狗主「叛變」 兩狗黨扔糞罵娘

2017-11-18
■邊個叛變邊個?有網民覺得係狗達「賤人叛變」。 fb圖片■邊個叛變邊個?有網民覺得係狗達「賤人叛變」。 fb圖片

《熱血時報》台慶蝕到空虛得200友去,攬往《熱時》諗住延續影響力鵅u熱狗」過氣「首領」狗達(黃洋達)梗係唔多高興啦,不過以佢性格,又點會覺得《熱時》同「熱狗」搞成咁係自己出事魽A於是就賴鷒言h狗主(黃毓民)同佢擘面苤C本來上個星期佢都係形容呢壇洢Y「黃毓民分裂」隉A點知轉個頭佢前日就講成「黃毓民叛變」,自然俾狗主劗銢韍無大無細、唔識莊閒啦,不過狗主蠵佌癟L質素有限,好快又俾「熱狗」咬返轉頭,又薑@場腥風血雨嚘藶唌I

狗達前日朝早騿m熱時》節目度,講講鴷X年年宵縮皮去旺角花墟搞鶧},無啦啦講到去今年書展,佢話今年係「黃毓民叛變」之後鼤臚@個書展,「事實上對我]謠翮茈替輒ㄓj鵅A最主要就係心情上面、精神上面打擊」,但一眾「熱狗」鴾銕龤u完全無受影響」喎。

佢仲話狗主劗銙怚D要鴽蟪輕N係令到佢]困擾,「然之後抹黑呀、講大話呀,等你疲於奔命去解釋呀」,雖然「熱狗」決定理都唔理,但點都要處理支持者同《熱時》同事,疏導懮]情緒,令佢]唔好處於一個咁困擾麊牯A。

「神駒」「殘獸」互罵 又性器又黑金

「契爺」俾人搞,「無敵神駒」仇思達又點會唔出聲魽H神駒鬧爆狗達欺師滅祖、喪心病狂,「明明是黃洋達利用『水泥隊』(瘋狂留言撐『熱狗』嚘竷薄^對毓民、『MyRadio』,以及一眾『本土派』人士唱衰、謾罵、中傷足足一年,導致聲名狼藉、眾叛親離;如今竟可反過來指控恩師『叛變』,實在天地不容。如此背信棄義之垃圾組織,人人得而誅之!」

狗達個太座殘獸胃(陳秀慧)護夫心切,寸神駒都係聽《熱時》節目先知得咁清楚,「呢位聽眾,老屈抹黑煽動做得相當出色,錢記得袋穩。」

此話辣鰴抯角H話佢收錢(但唔知係咪)黚姥s:「我幾時收錢?收邊個錢?收幾多錢?你有無證據呀臭×?開口埋口淨係識×叫『抹黑』,明明係證據確鑿,加埋你個廢柴老公自行招認,都可以扭曲成『抹黑』。」

狗達膺「食屎狗」 狗徒:叛變又點?

由社民連、「人民力量」同「普羅」年代都跟住狗主鵅u鹵味男」錢偉洛,亦都非常火滾,用「食屎狗」稱呼狗達,叫佢做人要分鼤禷╮A「教主叛變,使唔使要教主跪鬺A呢隻食屎狗面前,叩頭道歉?」

不過,鹵味男咁講,咪即係承認作為前輩麊砲D背叛後輩狗達?於是就俾黐開「熱狗」鵅u三國人物」,包括「劉禪」等寸佢係「傑出員工」:「老闆請你返來,除鷟w爆佢叛變之外,仲要推佢去跪。得此員工,反映呢間公司(『MyRadio』)好明顯陷入經營困境。」

神駒個「益友」「Jojo Wu」慌死其他人鰽L聽狗達朝早講乜,就好有心咁拍低自己個mon(屏幕)播住鶪Q幾秒精華,片末仲隊埋隻「靈犀一指」出薔H示不滿。呢幕就令網上遊魂「藍鳳凰」諗起今年書展:「做得『益友』多少智商有問題,對住條片舉中指,同書展鶖氶A去離人(《熱時》)攤檔九里遠鼢Z所門口食熱狗有咩分別?又要搞人又要縮骨,冇鬼用。」

月底就係感恩節苤A未訂火雞唔緊要,睇佢]兩邊鬥咬,食花生都食飽!

■香港文匯報記者 陳庭佳

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻