logo 首頁 > 文匯報 > 馬經 > 正文

【文匯精選】友瑩采憑輕磅制敵

2018-03-13

今次夜賽蘇保羅有匹遲熟馬「友瑩采」列陣,上季隻馬鬗陌Z田草千八米由潘頓取勝,贏完後升回四班,在季尾最後一戰換上祈普敦未能好好掌握馬性,最終只得第五名,整季只贏得一場。

「友瑩采」上季未能打疊贏馬,只因鞍上人錯失良機,今季馬房計劃大展拳腳,連續三次交韋達上陣,當中只取得一次第三及一次第四名,不過,最令幕後不滿係有場跑泥地一哩,幕後原本以為韋達會留守好位衝,誰不知竟然留到後一後。所以最近一仗幕後寧願換上黃皓楠操刀,當然,呢隻馬所有上名同勝出騎師都係大師傅,贏馬一役用潘頓,入位有韋達及祈普敦,最近一仗轉用黃皓楠,呢個組合可以話第一次,所用嚝堀N係沿途均速快放,結果頂到最後幾十米先至俾「開懷大少」、「喜盈運」及「共創更好」越過,最後輸四分三馬位得一席梗頸四,呢一席第四名黃皓楠帶領得有聲有色,經已令幕後收貨,起碼全程都有胡叫,並唔係前次韋達留得後一後連衝都冇得衝。不過,事後睇番黃皓楠齔o揮,若唔係用放領戰術,而係用番「友瑩采」贏馬最佳戰略留前鬥後,呢一仗應該有贏馬嚝鷛|,因為從過往三次上名翵奎晥狳ㄐA田草千八米由潘頓開齋一役,其走位係7 7 4 1,其餘三次入位,也是從後鏟入位置,當然這次放頭跑,幕後志在仄一仄馬匹季內狀態是否已達爭勝水準,黃皓楠此戰經已證明「友瑩采」有勇態。今次馬房安排隻馬出戰谷草千八米,同程曾鰫u內由韋達拚入一席第三名,贏牠的兩駒,分別係「榮冠大道」及「勁有波幅」,兩者均是四班中長途好手,後者曾上到三班依然可以上名,計數今次跑谷草千八米鵅u友瑩采」,假如鞍上人楊明綸用回適合戰術,憑負磅輕飄飄情況下,絕對有本錢重啟勝利大門。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻