logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網議政事:甩底臨時撥款 慢必朱隊友藉口無人信

2018-03-24
■慢必在fb話要「還原真相」。 陳志全fb截圖■慢必在fb話要「還原真相」。 陳志全fb截圖

立法會在周三開始審議1,131億元臨時撥款決議案,當日傾唔完結果要周四上晝續會繼續傾,點知反對派議員僅1人在會議廳,其他全部冇到,連此前聲言要在審議臨時撥款時拉布迫政府修改財政預算案的慢必(陳志全)同朱隊友(朱凱Y)都唔鰜蛂A即刻成為眾矢之的。陳志全就發帖開脫,話每個人只可以發言一次,自己周三已經發過言,周四鰣鰜袕冇辦法拖延喎,被鬧爆佢轉移視線,話如果佢鰜蚰i以點人數,就可以造成「流會」。朱隊友則聲稱自己當時接受緊電話訪問所以冇為意,被揶揄「沒有鏡頭哪會蒲頭」,唔怪得蟲炎(姚松炎)會鷏刐鴾元迂捀搛隉C

反對派阻撓通過臨時撥款決議案失敗,其實係一件好事,但班反對派支持者就梗係唔happy,對佢]群起而攻啦!為免火燒身,當日遲到嚘C必就發帖話要「還原真相」,稱每名議員在決議案只能發言一次,而自己已在周三辯論首日第一個發言。

在周四上午9時續會,他辯稱以為仲會有排傾,結果「沒有其他議員要求發言」,主席就將臨時撥款議案付諸表決,「我九點前已回到立法會,最失策是沒有第一時間進入會議廳。不過,即使我在,也只能要求記名表決,不能再次發言。......我承諾日後即使只得我一票反對,定必致力確保重要議案能記名表決,並為此次失誤致歉。」

鬧遲到失點人數機會

講到尾,即係唔關佢事,而係其他不在場冇發言巀陪鼣d任啦!唔少慢必鴾銕貜戔N矛頭直指「收3萬」鴷薔D黨,同「關鍵一席」、公民黨黨魁楊岳橋(表一)。不過,都有唔少「黃絲」話佢係轉移視線,質問佢話當時會議廳只得8個人,只要佢唔遲到並即刻叫點人數,就可以搞到「流會」(表二)。

咁朱隊友呢?佢鬼鬼祟祟鐪b留言區度話自己當時接受緊電話訪問喎。唔少人揶揄佢,仲回帶話有呢個「朱頭軍師」,唔怪得蟲炎會鬗E龍西補選中落敗喎(表三)。

其實,都係你班「黃絲」天真隉A你以為佢把口講鼢N真係佢心裡面諗鵅B身體會走去做麉均A好似佢]口講民主,但咪又要迫到跟反對派「初選」機制龠壁阭繷s「Plan B」都冇得做!

■香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻