logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網議政事:盲撐公屋養狗 毛婆抽水犯眾憎

2018-04-15
■毛婆鐪b抽水,重提佢要求放寬公屋養狗鼣W定,否則就會造成棄養喎。  fb圖片■毛婆鐪b抽水,重提佢要求放寬公屋養狗鼣W定,否則就會造成棄養喎。 fb圖片

銀狐犬「小白」慘死,引發全港市民對動物權益的關注。「議會陣線」立法會議員毛婆(毛孟靜)諗住乘勢抽水,鐪b重提佢要求放寬公屋養狗鼣W定,否則就會造成棄養喎!不過,佢竟然鬖菑v個同溫層俾人圍攻,話住公屋第一日就已經知道不能養狗,夾硬養唔鷊R狗而係害狗,仲質疑毛婆係為鷟鼤憐茠撮窗A有人更質疑佢只顧動物權益,唔顧市民鴭~住權。

毛婆近日借住市民關心動物權益,將佢以前要求放寬公屋養狗屩罈D上載fb,仲將愛護動物協會擺上^,話公屋唔准養狗會搞到棄養。不過,唔少網民就好唔buy佢嬼羲k苤C

網民:本末倒置損法治

「Yan Lai」就批評毛婆本末倒置:「養狗唔係錯,但入住前列明不能養而硬要養, 然後又話趕佢走係等如奪走小生命, 到底是誰先錯? 你明知顧(故)犯仲大大聲嘈唔人道, 是誰先不人道?......如果個個都有法不依, 咁要法例做乜洁H 如果樣樣都可以因自私的理由去方(放)寬, 咁就唔係法治,係人治。」

「Kant Leung」亦道:「規矩就係規矩,如果因為養狗人多左(驉^就要放寬,咁食草(大麻)係咪都可以放寬好似美國咁?藏槍係咪又應該?」「Timothy Yuen」就話:「我實難以同意公屋居民養狗。環境不合,實是虐待狗兒!」

「Eric Mo」就直接咫繸C自己養鶢滶扛砥u孖寶」謠縑G「問下(鵅^孖寶住公屋好唔好。別為選票而盲撐。......香港已好多狗長期困在家。已唔計班無修養鴾H畀狗周圍痾(屙)。自己去公屋視察鵅A只會令無養狗人更憎狗。」

害狗唔顧人被鬧爆

「Galant Tuv」也揶揄:「毛議員住屋大,唔多使返12個鐘夜班,又未見過pk狗主。我屋企之前附近就有狗,朝朝天一光就狂吠。狗主又搞唔掂隻狗。......幼稚園都教,養寵物前要考慮同了解清楚。可惜好多人(連)幼稚園小朋友都不如。」

眼見「群情洶湧」,毛婆難當睇唔到,只得死撐話要求讓公屋戶養狗,只會失選票,所以她只是期望「放寬一點」,「譬如說,可否第一步考慮放寬精神支柱的定義,又或者所有不超過12磅的小狗品種不必申請都可以養。」

「Icee Hu」就寸爆佢:「我真係想知道,如果有人嚘諯咫銢W係隻豬,係一竇雞,又點?你只為狗主爭取?」

「Galant Tuv」則質疑:「幾小算小狗?用尺寸定狗種來定?管理處、業主立案法團邊個負責審批?用尺寸定,養時小狗,養大左(驉^點?狗種,邊個去出鑑定?雜種狗又養唔養得?小狗,松鼠狗嘈過德國軍犬。唔咬人,一年俾細狗咬的人,一定多過金毛尋回犬。」

「Sandy Sand」就「好言相勸」:「有人排隊等上公屋,排極唔到,排到又可能係時候住醫院或老人院。毛議員在立法會係超勁好,......不如集中火力,先focus解決人類住屋問題!」「Choi Yuet May」就冇咁客氣:「正常野(洁^唔見你爭取,呢瓥央]洁^就咁努力!我地(])香港人幾多人無屋住你唔理,我地(])既(鵅^精神支柱就係希望有正常價既(鵅^屋住!」

■香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻