logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

梁耀忠求「永續」 街工帶頭炒人?

2018-04-21

疑為省資源摺旺角勞工組 社民連抽水鬧爆

香港文匯報訊(記者 陳川)勞工組織竟然變身「無良僱主」?網上傳出,街工將於今年5月1日後解散其旺角勞工組,傳聞是因為節省資源讓「大佬」梁耀忠「永續參選」。社民連成班成員紛紛批評,話此舉「荒謬絕倫」,稱「一個說要爭取民主的組織,自己組織內部都不民主」,質疑街工管理層是否得到員工的同意,又擔心勞工組解散後或會炒人,要求街工管理層解釋。

一名疑為街工成員「Ying Tam」發帖講鱄荂u故事」,話鷈冪會上,「老人家笑茷j勵大家參與五一行動。同事問:『是否要解散勞工組?』答:『我吾(唔)答呢個問題(轉身急步離開)。』被追問『點解同會外人講,吾(唔)敢同我地(])講』時,對方就繼續急步走,不回頭。」

他續說,「職員會有另一『領導』接住講『五一行動』,年輕同事問:『五一之後仲會吾(唔)會有勞工組?』答:『我地(])仍然會有勞工工作......』追問:『我係問有冇勞工組?』答:『我地(])有出左(驉^旺角鼣狺u組,也有葵芳的勞工組......五一之後,繼續有葵芳鼣狺u組。』」

普通人就咁睇梗唔知咩事,但圍內人一睇就明。社民連成員施城威轉發魕O個帖子,並以「街工五一後解散勞工組,荒謬絕倫一D(齱^都唔好笑」發文。

佢發文話:「細細個就聽過街工勞工組,裡面的戰友個個一個打幾個,點解要解散旺角勞工組?有冇得過員工同意?會唔會炒人?如果係資源問題,現時財政有幾差?節省左(驉^的資源會如何運用?......請大家廣傳,一齊要求街工管理層立即公開回應!」

社民連批過底線促回應

施城威仲建議搞個聯署,叫街工管理層公開回應,「今次過左(驉^底線。而且聲明要求回應及解釋,只是很Measured的tone。」

社民連的陳皓桓亦話:「如果路見不平,但唔拔刀相助,大家唔好講咩運動,呢件事無合理解釋真係好難接受,有時不禁慨嘆團體對政府既(鵅^訴求,自己組織都做唔到!工人唔係話炒就炒,工人唔係話×就×有幾難做?點解可以咁唔重視工人?點解可以咁唔重視人既(鵅^付出?」

社民連副主席周諾恆就不點名話:「從前,有兩個小黨出事,另一個小黨既(鵅^一個小支部話要捐錢幫手頂住。我話,你地(])癡(黐)×線既(鵅^咩,呢兩個小黨雖小,你地(])作為一個小支部資源仲緊張啦,留返佢做你地(])既(鵅^工作啦。但佢地(])始終都係要捐。」

他續說:「然後呢,聽講呢個小支部,將要被小黨本部的大老(佬)收皮了。因為大老(佬)要將所有資源集中係(騿^20年自己永續參選喎。聽講。呢個地球呢,越有義氣既(鵅^人越易×街的。殺人放火就金腰帶啦。」

周諾恆最後稱:「我唔係話做人就一定唔應該諗選舉唔應該諗資源既(鵅^人。但一來小支部係咪無價值,或者就算功利咁講係咪一定對選舉對資源無幫助呢?是×旦(但)。我剩(淨)係相信鐆(齱^講雷、有原則既(鵅^基層運動朋友anyway。」

網民:摺勞工組 一票不投

文中幫手頂住鵅u一個小黨既(鵅^一個小支部」,相信就係街工旺角勞工組,「大佬」,當然係梁耀忠。

唔少圈中人留言狂鬧。「Lam Ching」話:「唔對路喎......咁唔透明鵅A有冇問過員工意見?一個自稱爭取勞工權益的機構,如果對自己的員工都唔尊重;一個說要爭取民主的組織,自己組織內部都不民主,點搞呀?」

「Doris Lee」怒道:「攭瓵袕狺u團體嚘瑊z層唔記得點尊重自已(己)同事?」「Chan Man Wai」也道:「儺Y講完『工人唔係話炒就炒』,??(鶠^頭將工人話炒就炒。」「Rublev Andrei」直言:「我都冇乜新意:今日摺勞工組;他日一票不投。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻