logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

對墮台有陰影怕後面見窿 基仔信大難不死必有後福

2018-05-16
■台上基仔請來好朋友鄭伊健當嘉賓。■台上基仔請來好朋友鄭伊健當嘉賓。

香港文匯報訊(記者 李慶全)古巨基一連五場《WE我們古巨基世界巡迴演唱會香港站特別版》前晚尾場,雖曾於第二場發生墮台意外,但基仔一上台唱跳賣力,似已走出陰霾,不過基仔坦言仍心存陰影,以後不可以有個窿在他後邊。

前晚老闆楊受成夫婦、溫碧霞、張智霖夫婦、唐詩詠、森美、李克勤及羅力威等齊來撐場,基仔坐完時光機就笑茠磳颩n離開中間位,再安全避開個大窿並笑說:「見過鬼怕黑,我見過鶧旭韋ㄣX大隻,不過真係謝天謝地,死唔去,睬!係不幸中之大幸,我睇完醫生話可能會有後遺症,都幾長手尾,可能會好聲驉A跌一跌整個發聲系統好鬫n多!」不過基仔指肩頸受了點傷,肌肉箍住了仍梗梗的。基仔憶述演出完去到醫院做各樣檢查:「我知道跌親背脊,pat pat腫鬫n痛,醫生叫古太拉埋簾,我就拉低半個pat pat畀古太睇,她對我說:「瘀就冇瘀,不過有好多橙皮紋,我真想一個pat pat頂埋去,但開心老婆引我笑,所以我係個鍾意返屋企的男人!」

伊健任嘉賓激烈擁吻

鄭伊健擔任尾場嘉賓,他清唱一小段《一個為你甘去蹈火海的人》,全場反應熱烈,身穿黑色棒球褸的伊健才從LED牆中間出場,並與基仔一起合唱,更扮歌詞中「再度激烈擁吻」。伊健對基仔說:「在台下好感動,時光機不可帶回以前,但可以繼續製造美好回憶!」基仔則答謝伊健:「他除了做我嘉賓之外,也為我蹈火海,好似我上海開時裝騷,他來幫我做嘉賓模特兒,我老婆(Lorraine)間餅店出月餅,他在沙漠拍戲都拎住盒月餅話好好食,多謝鄭伊健,由我入行到拍第一套劇《笑看風雲》就看待他成哥哥。」基仔又選與伊健拍《笑看風雲》時的照片重演一次再拍照,基仔笑荌搘麆楚G「點解要扯住我下面?仲好大力咁揪住?呢個係周星馳鶩郜傾A龍爪手?」伊健就澄清:「其實Benz雄(許紹雄)除鼳條褲,我就幫佢??一??,你唔記得鱁捸H你睇我個樣不顧一切皺晒皮都幫你??住,費事你走光呀!」基仔笑答:「你都揪得幾用力,M家再影番張相,咁你幫我??一??啦,今日冇人??過,快衋飢??!」引得全場觀眾爆笑。場面非常爆笑!之後伊健再多唱一首《友情歲月》,更走到台邊與觀眾握手。

到Encore環節前,發生了小插曲,基仔唱完《初心》熄燈落幕,可是左邊灰布幕卡茈摩鄔韙U,觀眾看荌禰J由工作人員扶落台及換吹氣大獅子佈景。到基仔唱了最後一首歌《友共情》後觀眾仍不肯離開,基仔再穿大會黑Tee上台,拿出手機玩自拍和拍片後基仔再Encore《勁歌金曲》,演唱會於11時50分才正式劃上句號。

完成五場演出,基仔受訪笑言今次大步檻過,總算順利完成,本來醫生都叫他休息兩星期,但下一站19號於湛江舉行,他亦希望可以開Part 2。基仔墮台受傷,其實連日有手法治療師為他鬆弛肌肉,老婆Lorraine有幫手按摩?他笑說:「佢識鬼,剩係識笑我有橙皮紋,不過我跌低佢好驚,爸爸媽媽坐台下都好驚想衝入來!」

以後不可以有窿在身後

基仔憶述自己跌落大窿經過:「當時到我有知覺,是覺得閃了一鵅A一秒之後覺得背脊有狊髐@撻,先意識到原來我跌驉A速度快到覺得痛就已經鬖a下,不幸中之大幸係我背脊落地,但受猛烈撞擊,我係Chok住道氣,什麼都慢髐S做唔到洁A工作人員叫我唔好郁唔知傷鷖銕蛂A等到聖約翰救傷隊來到摸我齯漈}問有冇感覺,又叫我捉一捉佢]隻手睇鵀傖N力,就開始慢慢覺得手腳各樣都OK,只係覺得背肌肉痛,頸就chok到痛,唔係最嚴重個心都定驉A但我都起唔到身。」基仔指當時有人提議停騷,到他W順條氣,知自己沒撞到個頭就想繼續唱下去:「於是我試麰齯漈},為時都十幾分鐘,之後就升我上去,我就一路摸頭摸頸,好彩檢查後冇骨裂。」

談到前晚再發生拉不下布幕的小插曲,基仔笑說:「對比起自己跌親好小事,我已經睇透驉A大難不死必有後福,每晚返到屋企都同老婆講其實係好好好好彩,如果係頭、手就最嚴重,我冇練頸肌肉,我硬頸矕N好啦!」基仔又答謝大家關心,不過坦言意外後令他留下陰影:「見到咁大隻鬼我怕黑,其實係自己疏忽鰽{序,因為加場只可加在前面,綵排時間就少驉A我又對自己記性太有自信。」湛江一站會否移開窿窿?他笑說:「我會竄開齱A以後都唔會畀讔K鬺瓻嵾情A要眼見個窿!」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻