logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

陳茵媺唔要睇老公吻第二個女人

2018-06-11

香港文匯報訊 (記者 梁靜儀)陳茵媺(Amiee)與湯怡昨日聯同電影《某日某月》導演劉偉琩鴗分穭@間戲院謝票,Amiee透露早前與老公陳豪二人世界去睇該片,老公都有稱讚她,尤其是其中一場喊戲,Aimee自言好滿意該場戲:「拍時太投入角色,結果情緒爆發,喊到收唔到聲,可能做鰶媽,多髐H生經驗,對演戲都有幫助,好老實講可以做得更好。」

Amiee表示希望可以嘗試演不同角色,問到會否夫妻檔拍戲?她說:「我覺得唔會好睇,又唔係唔考慮,觀眾唔會有興趣,始終觀眾睇戲都係想有幻想,太逼真就好似真人騷咁。(同其他男藝人拍親熱戲呢?)做戲係OK,要睇劇本需要。(演妓女都可以?)可以,最重要係劇本,我都想有更多唔同機會挑戰自己。」Amiee又指老公都好支持她,因大家都是演員,明白演戲沒有負擔才能演好角色。問到可有欣賞老公以前在電影中的激情戲?她笑說:「冇睇,唔敢睇,如果見到佢錫第二個女人,怕睇鱄礸峈A,始終我係佢太太,不過我都會尊重佢事業上的空間。」

湯怡指電影口碑及評論比預想中好,上星期去謝票時,見到反應好更感動到差點喊了出來。她又大爆陳家樂日前睇完戲後眼紅紅攬茼o喊,因電影令他想起初戀女友,當年因移民而分開,她說:「我識鰹a樂十幾年,未試過在我面前喊,我都有點唔好意思。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻