logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

【網議政事】撐尖沙咀「歌手」 杜振豪被同道「圍毆」

2018-08-13
■杜振豪開腔撐尖沙咀表演者,隨即惹來同路人圍插。fb截圖■杜振豪開腔撐尖沙咀表演者,隨即惹來同路人圍插。fb截圖

旺角菜街自從殺街收檔後,一眾表演者轉攻尖沙咀碼頭,咁又引起反對派之間黻郊敦降捸C多數反對派見到班大媽,當然就破口大罵啦,「獨派」都乘機講咩「中國人」、「香港人」等等,但社民連常委、職工盟幹事杜振豪就鐪acebook度出文反問︰「如果你係真心撐小販,點解會唔撐這些街頭歌舞?」咁講又好似符合返反對派之前鵀甈健ヱh喎,咪係囉,唔好輸打贏要先得謘C

稱欣賞表演者活潑飛揚

班表演者嚴重推高尖沙咀嬼n浪分貝固然係事實,不過見到一班人踩到人地底泥咁,仲話班表演者係「歌妓」,杜振豪就睇唔過眼,出聲維護班表演者,話班人有偏見先覺得人]係「大媽」,仲好有愛咁話自己「看到活潑的基層文化,看到輕舞飛揚的獨立女性」,真係隔住個mon都感受到無懼俗世眼光儱R呀。

杜振豪又大讚佢]「有人自發組織,有擁躉有收入,可以持續經營,幾多民間團體一直想搞的社區文化活動及社區經濟,都搞唔到呢個規模」,仲反問佢班反對派戰友:「如果你係真心撐小販,點解會唔撐這些街頭歌舞。」大媽又好小販又好,鬺顳飩迆握仇ㄚY基層隉A打和!

不過,大家都知唔跟「民主派」大隊係咩下場,咪就係俾成班同路人圍插囉。「黃絲」攝影師「林健恆」鬧佢離地:「佢]真真正正就係影響市容同埋嘈(噪)音污染,已經係一個佔多數的共識,即係我覺得你會唔會考慮下落地接觸下主流到底諗梗(緊)咩而唔係單純只係得自己套理念?」

Cheap禎Plan B質疑混淆視聽

被視為Cheap禎(游蕙禎)Plan B黻K健恩就覺得杜振豪根本唔知班表演者係中產定基層,質疑佢鰜袉V淆視聽:「何以見得『大媽』係基層呢?佢地(])係(騿^行人專用區入面係資本家黎(薄^喎,佢地(])正正係有鴻(雄)厚資本『音響』去剝削緊其他表演者。」

網民「Jesper Mok」就覺得杜振豪係「大愛膠講大道理」,唔理班耳仔受罪儱禨洃H:「唔好因為要堅守左翼原則而講埋一爣誚桮s鈴儮D理啦!」「林藹雲」就話佢偷換概念:「小販同歌舞有質的不同,若小販開擴音機我都反對,小販係清潔及食物衛生上的問題。」

一個抒發自己見解鮥ost,咁就挑起一班同路人罵戰足幾日幾夜。不過,反對派係咁謚捸A好出奇呀? ■香港文匯報記者 何西

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻