logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網議政事:陳浩天露底「神回」 「佳麗式」應對外媒

2018-08-18
■「熱青城」整鰲X幅低質改圖寸陳浩天,話佢答外媒問時唔知講咩。 fb圖片■「熱青城」整鰲X幅低質改圖寸陳浩天,話佢答外媒問時唔知講咩。 fb圖片

港姐最好睇係乜狨蘢`?有人覺得係首圈面試,睇齯k士可以有自信成點,有人就認為係佳麗茼磲a裝接受司儀提問,可以睇到佢]露底咁話。臐A唔好心邪,講緊麉Y知識方面,皆因屭恅R齔狙蛈n多時都係九唔搭七!「香港民族黨」召集人陳浩天日前接受美國《時代雜誌》訪問時,一樣俾人問到口啞,一直睇陳浩天唔順眼鵅u熱青城」就整鰲X幅「小畫家式」改圖,夾硬將陳浩天個頭key落去個泳裝佳麗度,手工就爭苤A不過夠應景!

傻根改圖暗寸九唔搭八

「青城派國師」傻根(陳云根)噚日鐪acebook些牙(分享)鰲X幅改圖,陳浩天變髐@個泳裝佳麗,而「獎門人」志偉哥就由司儀變驉m時代》記者,好似問到陳浩天係邊個鰬F治上啟蒙到佢、「港獨」願景等,陳浩天就答都唔曉答,問佢香港族群、歷史、文化等等,佢就答驉u唔知呀」、「香港是我家」,完全係畀《時代》礸狙蛂C

傻根話陳浩天畀鑨齔狙蚺H,就連港姐都入唔到圍。「Chan Joe」就覺得陳浩天咁樣「蠢出國際」,就好似話畀人聽「港獨」等於「戇×」、低能、無知、「傻×」,倒晒成個米缸囍怴C更加有齱u熱青城」中人覺得,睇完陳浩天播「獨」唔成仲成為國際笑話,越睇越覺得佢似《喜劇之王》個甜筒輝,或者係《食神》入面好Richard鶩紑ichard!

■香港文匯報記者 陳庭佳

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻