logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【街談網議】雞翼甩底事件 有科大生反咬食店

2018-08-31

科大學生會冰川社三學生會早前獲食店贊助200隻雞翼,交貨當日卻「甩底」,劣行被網民熱議,前晚終於「跪低」拉隊到食店道歉。事件本應告一段落,卻突然有科大學生歪理連篇替學生會「出頭」,聲稱「200隻雞翼就睇得出老闆幾咁小氣」而再起波瀾。有網民認為這反映並非個別人有問題而是「人人有問題」,有人則質疑有人想「借刀」玩死學生會。

涉事學生會前晚就事件發表聲明,承認兩星期前曾到「髀魔-雞髀第一店」尋求贊助, 交貨當日因天雨關係,迎新活動時間需臨時變動,未能及時作出恰當決定,亦未有及時通知食店相關安排,對此深感抱歉及內疚,該會學生已到該店解釋並致歉,承諾日後不會再犯,店主亦已大方接納。

不過,網民「Timothy cheung」就在facebook「力撐」學生會「甩底」無做錯,稱學生會「漁翁撒網」尋求數十家店贊助很尋常,當贊助較預計多的情況下,「最後拒絕要sponsor(贊助)是正常不過」,仲反問:「你贊助我就一定要?」

橫蠻歪理惹來網民圍剿

當有其他網民反駁其橫蠻無理時,他則拋出荒誕比喻回應:「原來周街有人送野(洁^比(畀)我,我話唔洗(使)啦,唔收貨都要比(俾)人插。」

他仲反誣贊助雞翼的食店「小事化大」,聲稱店家「只係將原本做生意果(鶠^份(雞翼)送比(畀)人,而(??)家人地(])唔要,你咪賣左(驉^佢囉」、「一間鋪(舖)頭做生意,做成日都賣唔出200隻雞翼,咁間野(洁^抵執笠啦」、「講鷒颩灟n仲想點?浪費果(鶠^個係舖頭唔係莊」、「200隻雞翼就睇得出老闆幾咁小氣。」

此番「偉論」激起網民圍剿。「Ka Chun」道:「嘩,乞兒仔理直氣壯R()完野(洁^食,仲要做狗反咬人地(])?」「Katie Kong」揶揄:「咁叫大學生?唔怪得佢地(])成日話香港就死無將來啦,因為有d(齱^咁既(鵅^未來棟樑!」

「Ryan Ckf」就進言:「攭悸灟囍n再咁好贊助齯j學生喇,而(??)家齯j學生不知所謂,有事叫大佬,無事×老母......」「Wingyin Cheng」也道:「我都唔知仲贊助做乜,唔識真(珍)惜食物,成日叫民不聊生,咁廢梗係民不聊生喇!」

「Angie Chan」就講句公道話:「間間學校都有品德好,品德差既(鵅^學生,又吾洗(唔使)鬧晒全間學校既(鵅^!」有人就質疑「Timothy cheung」同冰川係「襯家」,乘機借刀玩佢!

有網民見該人處處為學生會護短,言談間又提到「上莊慘過返工」,猜測他是否科大冰川社三學生會莊員之一,有網民於是發起「人肉搜尋」,結果事主疑似將fb賬號及留言刪除。有人就私訊冰川社三,獲回覆該人確為科大學生,但就係隔籬Hall儱d手。

連「大撠迭v都鐪b抽水

「大撠 Big Waster」fb專頁昨就抽水,話「我]氣候變化冰川研究社三學會儱|員正努力準備新一年大計。要加強推廣宣傳紓緩氣候變化,少不免搞個好麊儱s營吸納更多會員同搵贊助,我]由朝早傾到M家(好在有得食鬼媽媽用心準備屩翼),決定褽簼狾閉※妘ㄜn盡量去減廢減碳!」帖文最後特別附註「#惜食大學」、「#炸雞翼我自細鍾意食」、「#希望世界多一點慳」。 ■香港文匯報記者 姜嘉軒

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻