logo 首頁 > 文匯報 > 體育 > 正文

梁芷珊辭足總董事:招聘程序全錯

2018-09-11
■梁芷珊較早前與國際米蘭副主席辛尼迪(右)合影。 資料圖片■梁芷珊較早前與國際米蘭副主席辛尼迪(右)合影。 資料圖片

香港文匯報訊(記者 潘志南)足總董事梁芷珊前日在社交網站貼文,指將辭去董事職務。

「『香港男子足球代表隊主教練』,我都係第一次知道。」她在貼文中歡迎加利韋特正式上任,同時重申並不是針對韋特個人,而是對整個招聘程序有意見:「我係對整個招聘程序有意見,有人問:『係遺漏鱈孝{序?』唔係,唔係遺漏,而係錯,我覺得。」

「假設『全球招聘』呢個動作應該有十個程序,咁我可以講,今次聘請Head Coach既(鵅^程序,由一至十都係錯。」

「我考慮清楚,我搞好同足總同事交接之後,就會向足總辭職,以私人或私人公司身份,搞運動員第二職業生涯規劃(我要諗過個好欓J(鵅^名,至憎囍W咁長),其實呢件事我想髐Q年,本來諗住完成董事任期後,即係明年五月底先搞,而(M)家仲好,早鰲X個月搞,太開心。」梁芷珊還稱:「我覺得,今次招聘總教練既(鵅^整個過程都好錯,如果今次咁隻手遮天既(鵅^行為都過到關,咁即係請TD(技術總監)同CEO都可以咁樣行。我已經盡髐O提醒董事局咁樣好有問題,但大部份(分)董事會成員認為無問題,下次舉手投票我又再輸7:1,咁sorry苤A你]繼續,我退出。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻