logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】被質疑「關鍵缺席」 毛婆即「DQ」聽眾

2018-12-06
■毛孟靜俾聽眾追問點解反對派唔投票時,佢鬧人「多餘」仲收人線。 fb截圖■毛孟靜俾聽眾追問點解反對派唔投票時,佢鬧人「多餘」仲收人線。 fb截圖

反對派真係「人才輩出」,繼社民連長毛(梁國雄)有票都唔要之後,「民主派會議」召集人毛婆(毛孟靜)更加霸氣,日前佢主持網台節目,俾市民追問點解反對派議員唔投票時,佢就話市民俾人誤導,仲鬧人「多餘」,講多幾句仲話「你咁樣講真係好難再傾落去」,然後一句「多謝」就收人線。唔少網民都話,既然毛婆覺得出席都唔夠票,所以缺席都冇所謂,咁反對派咪以後都唔使開會?仲成日用「關鍵一席」做口號叫人投票做乜呢?

毛婆日前主持佢個D100網台節目,去到聽眾phone in環節,市民徐先生就話,政府上個月2號向立法會申請撥款要開位,去處理包括東大嶼發展炷氶A反對派班人為鷩飢鶢穭H站台,竟然有11個人冇出席投票,佢對呢件事非常不滿。

唔值得開會潛水無所謂?

毛婆一路聽一路就打斷人講洁A夾埋另一個主持張秀賢係咁問徐生到底係咩動議、幾年幾月幾日、係邊11個人冇投票,簡直好似審犯咁審。毛婆仲話徐生係俾人誤導,仲唔小心講埋真話,話根本就唔關東大嶼撥款事,只係開位,「我]就係唔係都嘈緊佢(政府)。」當徐生話反對派班人應該投票去否決個撥款申請時,毛婆幾乎爆咪咁鬧「多餘啦你」,仲話點都唔夠人,所以冇分別。

網民「Kc Kwan」對毛婆奰章儱P到歎為觀止,於是就出post講返件事。佢引述,毛婆話當日議案唔重要,所以缺席都無所謂,同埋就算有出席投票都否決唔到喎。「Kc Kwan」反問,既然係咁仲要議席做乜,強調「開會同投票係議員基本責任,袋住幾萬票民意缺席,下次好意思叫人投嗎?」佢其後又補充,就算當毛婆講得琚A「咁仲唔總辭」、「最無新意係『泛民』,得三招︰聯署,譴責,遊行,之後繼續缺席議會」。「Kenny Yu」亦揶揄毛婆︰「Cut你線,DQ你條聽眾,吹咩?」

反正輸梗 使乜投反對派

對於毛婆話點都唔夠票,「Kc Kwan」反問︰「佢點知建制有幾多人出席?」「陳麒麟」即刻話︰「夾晒!」好多網民就話,咁樣以後反對派唔使開會啦,反正分組點票又輸、整體計票都輸,「Calvin Tong」話︰「所以結論係唔投比(畀)佢]都冇關係囉......」「Rye Chau」亦話︰「咁一票都唔好比(畀)泛民。」

都有好多投過票嚘竷褸鵀匱姨咫ㄔ迭A「Andy Kin」狠批︰「乜狦傢D叫做唔值得出席討論及投票?係唔係可以同老闆講唔返工因為唔值得返?你份九萬八人工又幾易搵又幾舒服。」

fb專頁「廢青事務委員會」亦揶揄︰「議員真係好易做,打工仔射波都要醫生紙,佢地(])話唔出席就唔出席。」

「Raymond Chan」就剖白「焦土派」心聲話︰「其實『焦土派』根本就係一班冇權冇勢鼢雲q市民,見到議員多年來表現欠理想,但又厚面皮不肯改善,咁市民只有一個方法就係用選票打佢落薄C」

今次反對派真係多得毛婆唔少,唔知公民黨前黨魁余若薇又會唔會話毛婆不受控制,擔心佢換屆選舉時輸埋個議席呢? ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻