logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【特稿】郭偉強仿作「自決」論 譏朱凱Y真心「獨」

2018-12-06
■郭偉強玩句式仿作朱凱Y翵末蛂C 郭偉強fb截圖■郭偉強玩句式仿作朱凱Y翵末蛂C 郭偉強fb截圖

「自決派」朱凱Y被DQ冇得選村代表,佢口口聲聲話自己唔支持「港獨」,但支持其他人可以「港獨」作為「自決前途」嚙龠窗A仲覺得要佢反對「港獨」係「打壓」喎。咁嚜y言偽術,工聯會立法會議員郭偉強都睇唔過眼,噚日就鐪acebook度仿作句式話︰「本人不會在立法會主動向朱凱Y提譴責動議。但若有人提出動議,我都會支持。咁我係支持譴責,還是反對譴責?」

明明個邏輯都好清晰,但有反對派支持者就係諗唔通,曲線當真心,仲留言鬧郭偉強w︰「咁樣即係『無立場、假建制』,一副舉手機器,你有無覺得辜負了市民對你既(鵅^支持及祈(期)望?」

「Fung Chan」就忍唔住同郭偉強講︰「郭生,你講玹暐苤]複)雜,果(鶠^鬖熇繾x睇唔明架(謘^,睇留言就知佢]智慧有幾低啦。」 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻