logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

鍾欣潼同老公最愛睇綜藝節目

2018-12-13
■鍾欣潼接受主播許文軒訪問。■鍾欣潼接受主播許文軒訪問。

香港文匯報訊 日前鍾欣潼(阿嬌)作客節目《StarTalk》,接受主播許文軒(Edmond)專訪,大談相隔四年推出國語新碟及嫁作人妻感受。談到另一半,阿嬌直言剛與對方拍拖一周年,她說:「都算閃婚,其實係我之前去台灣拍戲時,信樂團的阿信同女友介紹俾我識,那時佢成日來探我,我們有共同興趣,就係睇綜藝節目,我們好鍾意睇《非誠勿擾》。」問到另一半為自己做過最U的事情時,她說:「去夏威夷旅行玩跳傘,不過佢畏高,佢本身冇諗過同我一齊跳,但佢怕我中途有咩事,所以最終決定一齊跳,我睇返片,佢個樣真係好好笑,不過真係好感動。另外,佢又成日都會Book餐廳同我食飯,我亦想打扮得靚靚去,但我唔識化妝,唔識畫眼線,通常等到餐廳閂門我都未化好,搞到佢都嬲嬲]。」

對於二人屬異地戀,阿嬌說:「佢願意維繫呢段感情,佢成日都飛過來香港陪我。(有冇諗過去台灣住?) 我們仲搵緊地方,其實婚後會繼續拍戲同唱歌,佢都有叫過我唔使做,佢會照顧我,不過我覺得結了婚係要工作,我唔想倚賴。婚後始終要有個家,要生BB,不過唔會係呢兩年麰p劃,生小朋友冇壓力,因為一有壓力就生唔到,睇緣分。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻