logo 首頁 > 文匯報 > 要聞 > 正文

「釘書健」過堂 「電話廷」熄機

2019-01-06

CY發帖叫林卓廷撐自己友 市民tag極都冇人應

民主黨成員林子健前年開記者會話自己鰫籊冗x市俾內地鵅u強力部門」所派鴾H「擄走」,當時民主黨幾個「大佬」,包括李柱銘、何俊仁,同身為立法會議員麊L卓廷就齊齊撐場。結果呢,林子健被控一項「明知地向警務人員虛報有人犯罪」,林卓廷就即刻無鷐v,包括鰝韙撉k庭聆訊是案期間都冇到過場。全國政協副主席梁振英就發帖,叫林卓廷抽灡伅‘h支持麊L子健啦。有新界東居民更出「尋人帖」,叫佢唔好再潛水,但林卓廷就一直冇應機。 ■香港文匯報記者 陳川

林子健被控2017年向警員虛報在油麻地被擄走一案前日鬖銴E龍裁判法院開審。所謂臨時演員都要有職業道德謘A當日陪同林子健搞記者會鵀颿T仁就有到庭旁聽,但同樣有去記者會麊L卓廷就冇鷐v。

事實上,鰝L子健被踢爆懷疑講大話後,林卓廷就即刻劃清界線,一直唔肯再講呢單洁C

梁振英就鐪b連發兩帖:「民主黨成員林子健被控2017年向警員虛報在油麻地被擄走,今(前日)早在西九龍裁判法院開審。『佔中』發起人之一戴耀廷及民主黨前主席何俊仁亦有到庭旁聽。當日坐在林子健身邊開記者會的林卓廷呢?......後(明)天續審,抽點時間去支持你相信的人吧!」

「昔日做兄弟 今日當契弟」

網民「陳龍飛」就留言:「林卓廷先生,希望你出庭為你的民主黨黨員(友)林子健作證明,當日記者會上的譴責,如果是事實,除非唔係。」「Rox Chan」就直言:「(林卓廷)最初諗住有得威第一時間衝出黎(薄^,而(M)家衰鰲N消(銷)聲匿跡,民主兄弟喎!」「Jennie Leung」亦話:「剩係識抽水,冇利用價值仲唔閃咩!」

有網民就認為,應該就是案追究埋林卓廷咁話。「Barry Ho 」問:「其實(警方)有冇向高大衰(林卓廷)進行調查,究竟當日件豬隊友第一時間搵佢時,有冇講真話?佢算唔算同謀?」「Ricky Yuen」更稱:「警方應該要控告他(林卓廷)一項教唆及串謀『明知地向警務人員虛報有人犯罪』。」

網民斥冇誠信 促控教唆串謀

林卓廷擔任議員儱s界東,亦都有唔少居民睇唔過眼。騿u北區」fb專頁,「Peter Tse」就發帖「尋人」,帖文叫「六呎四(林卓廷)」,見字速與林子健聯絡喎。「Chu Chu」亦騿u上水人大聯盟」fb專頁發尋人帖。

唔少網民大鬧林卓廷潛水、冇誠信。「雷探長」留言揶揄:「有政治利益黈氶]候)佢就會撲出薄A當冇任何政治利益黈伬唌A 佢連自己老豆都可以唔認!」「Siu Wan LO」就好似好有感觸咁:「自從劉慧卿入驉]民主)黨之後,白鴿黨就已經日漸沒落啦, 遲早好似前線咁樣。」

林話閉門開會 唔通開成日?

林卓廷鰡筐傳媒訪問時,就話自己當時出席緊立法會帳目委員會閉門會議,所以冇去法庭旁聽咁話喎。不過,單案審足一日,唔通阿林議員開會亦係開髐@日?「至於你信不信,我反正是不信了。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻