logo 首頁 > 文匯報 > 馬經 > 正文

【文匯精選】魅力知友名利雙收

2019-02-04

豬年賀歲賽初三上演,唯一錦標賽係由第一班所角逐龠P年盃,雖然只得六隻馬跑,但實力接近,估計亦係一場非常緊湊黻狗Z賽,而一隻賀年盃,其實引伸出兩個成功麍G事,呢兩個故事均與現時嚚m馬師有關,一位係蔡約輸,另一位係羅富全。

先講一講呢個獎盃歷史,由一九九九年創辦,今年是第廿一屆,首屆係由愛倫馬房鵅u奔騰」奪得,但跑到第五屆,就由另一位當時眾馬迷對佢認識唔深嚚m馬師贏得,呢位就係蔡約翰,該季也係蔡約翰首季鶼銇}倉,而替佢贏得賀年盃係一匹未加盟蔡廄時,跑來跑去都贏唔到鵅u時代巨星」,該季呢隻馬一口氣勝出四場,包括贏埋賀年盃,蔡神仙呢個美譽,就係由此開始建立,一直流傳至今,呢個就係賀年盃其中鴾@個成功故事。

另一個成功故事,就係與羅富全有關,也即係蔡神仙黈{弟,上季呢個馬房開倉立萬,起初所得到屩簞角銕靋囍h,由於賀年盃係編俾一班馬參賽奰A標賽,馬房當時黻狗Z馬中,只接收髐@匹「誰可拼」,但經已係八歲老馬,入羅富全馬房前,鬗W手練馬師方嘉柏馬經已用得差唔多,不過,羅富全接受魕O個考驗,以一匹八歲馬贏「旌暉」同「喜旺寶」,首季當練馬師就捧走賀年盃。踏入今季,呢位華籍練馬師繼續發放光芒。呢兩個成功嚚m馬師,都有一個特點,就係首季能夠鷇P年盃「起朵」,今屆兩師徒都有惡馬鰫O場賀年盃列陣,一個派「紅衣優駿」角逐,另一個派「魅力知友」(圖10號)上戰場,串一條師徒Q返來並唔出奇,但係呢個賀年盃,數之前鴾G十屆得主練馬師,贏得最多係邊個馬房?咪係蔡約翰囉,當中佔髐酋﹛A「魅力知友」上場由李實利騎亦可以近,今次由主帥雷神親征,確係具有冠軍相。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻