logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

夥同門兄弟賀新歲 袁澧林呻感情無虒

2019-02-11
■右起:胡子彤、凌文龍、袁澧林、游學修與胡卓希向讀者拜年。■右起:胡子彤、凌文龍、袁澧林、游學修與胡卓希向讀者拜年。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)凌文龍、袁澧林(Angela)、胡子彤(Tony)、胡卓希(Jason)及游學修一起向大家拜年,祝大家新年快樂、身體健康、 心想事成及新年進步,並大談新年大計。

凌文龍表示新一年希望家人身體健康、平平安安,身邊朋友和自己快樂,做到自己鍾意做的事,最重要開心。談到豬年大計,他透露目前有幾個工作洽談中,又會演出幾個舞台劇,及現在正拍一齣電視劇,電影方面也有接洽。說到他只工作不拍拖?他笑說:「我女仔朋友太多喇......我都好想好似Angela咁,咁多人追佢,(可主動追人?)我太內斂。」他謂感情雖未有虒芋A但都開心的,工作上能有更多不同嘗試。

Angela笑言新年願望是隨心所欲,好希望今年可以拍多些好戲,因自己是事業心好重的人。身旁的胡子彤就語帶雙關說:「睇得出!(茖壔搊K都睇到?)有洢Y深藏不露嘛!我]知道鵅C」有「文青女神」稱號的Angela,大呻拍戲經常飾演別人的女朋友,但現實中感情卻未有虒芋A問到可有追求者?她即忍不住笑道:「都有人接觸鵅A但又唔可以話追,係識麊B友,但如果我鍾意一個人,我會主動追佢,所以暫時都係無對象。」

胡子彤瓣數多未想結婚

Tony由運動員轉型做演員後,目標也不少,除了想繼續多拍拍電影外,又想今年考健身教練牌,開到一間自己的健身房,還有開一間coffee shop,瓣數多多的他透露去年開了一間Whisky Bar和鐵板燒。事業穩步發展,感情方面又如何?他開心說:「相當好,(今年有無大突破?)大突破就係繼續拍拖去旅行,因為今年女友(歐鎧淳)參加奧運,今年要到一定達標至得,會全力支持佢,佢一達標我們就可能多灡伅‘h旅行。(不是多灡伅‘i結婚?)唔......大家都努力事業上。(開幾多間舖頭才可娶女友?)開唔到舖頭都可以考慮娶女友,但我要工作去到某個位或獲得肯定,父母安心先,都係屋企人為先。(閃婚?)暫時唔會,我係幾有計劃齯H。」

Jason笑言都想以Tony為目標,像對方般健碩。大方透露已有另一半的他,表示女友是圈外人,大家已拍拖兩年,好支持和理解他在娛樂圈發展。Jason慶幸女友好理解,但都一定要備案,是雙方的尊重,不過至今他都未拍過好親熱的戲:「只拍過啜啜,再進一步就期待緊,始終係愛情上面會出現爣☆`, 琠蝷@部劇都有除衫,正確講係最後茠藆颻m鶪@下。(想要埋中間過程?)中間過程係好需要學習,因為唔知道點拍,所以都係一個好好經驗,其實係期待緊下一部電影,可唔可以叫古老闆(古天樂)開套戲畀我,中間加插呢齱C」■場地提供:名廚

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻