logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【求證求真】老屈華為製「台粉」 「毒果」造謠煽「港豬」

2019-02-11
■「新聞U乜9」寸《蘋果》「國際零視野」。 fb截圖■「新聞U乜9」寸《蘋果》「國際零視野」。 fb截圖

美國政府「一聲令下」,香港各反對派中人就即刻埋位,包括抹黑華為。香港《蘋果日報》近日就引述鬙x灣鼣纗D,話「華為台灣」髽acebook粉絲專頁按讚粉絲數量「竟然」有5,549萬人,係成個台灣人口翵潃縑A仲大字標題借網民把口質疑話係「『強國』用『分身』侵台」咁話。不過,有人就踢爆話facebook其實早鶼X年前推出鬙球粉絲專頁(global pages),「唔同國家(或地區)鴷峇廗|見返當地鴾漁e,不過Like數係全球總人數」。有網民就狠批《蘋果》誇張失實,只有唔用腦鵅u港豬」先會信。

曲解點讚機制 全球量入台數

話說香港《蘋果》近日引用鬙x灣黈灡均A用「華為台灣fb按讚逾全島人口兩倍 網民:『強國』用分身侵台」蟆絳陏D,內文就引用有台灣網民「踢爆」,話「懷疑」華為「買點擊率」,而「證據」就係「華為台灣」髽acebook粉絲專頁按讚黚輓滂げq有5,549萬人,但全台灣人口只得2,300萬人,質疑華為鐪b專頁造假。鶵g文最後,就輕描淡寫補一句「另有人猜測這應該是全球國際讚數的累計數量」。

唔少唔用腦鵅u港豬」以及台灣網民都輕易就中驉m蘋果》標題黨麰p法,紛紛留言話「中國成日造假」、「唔假先奇」,包括前《蘋果》記者、現商台節目主持人潘小濤等。自稱「台灣通訊業的資深老兵」鵅u小丰子」就麜部落格度踢爆,話Samsung台灣黚輓楛M頁按讚人數有1.59億,係台灣人口6.9倍;Asus台灣黚輓楛M頁按讚人數係2,660萬,係台灣人口1.15倍。

點解會出現咁黿〞p?「小丰子」話,facebook早2012年10月17日推出鬙球粉絲專頁(global pages),等籪饇磪禶~同品牌針對世界各地的顧客打造在地化鴾漁e版本,而且可以共享一個全球性麉~牌名稱、粉絲總人數、短網址和整個粉絲群鴷球性洞悉報告。

佢話,Samsung、華為、Asus......都係跨國企業,大都使用酇acebook全球粉絲專頁功能,「所以其在台灣粉絲專頁的按讚數是其全球粉絲專頁按讚數的加總,超過台灣人口數並不奇怪。」

「小丰子」最後感嘆道:「台灣民眾熱衷政治,有些爭議,只要牽涉政治觀不同,只有信仰不必真相。華為台灣粉絲團5,500萬人按讚是否造假,只能說『信者瓻H、不信者琱ㄚH』。」

「零視野」引恥笑 網民批白癡

香港髽b專頁「新聞U乜9」亦以「國際零視野」為題,轉發驉m蘋果》呢單新聞,仲解釋:「facebook 有個功能叫做Regional Page,唔同國家(或地區)鴷峇廗|見返當地鴾漁e,不過Like數係全球總人數。」

網民「Max Jacob Kwan」指出:「其實你搵華為香港都係五千五百萬,呢個似係全球數。搵灡外朋友試下search Huawei USA , HUAWEI UK 估計一樣。」「Sagat Lee」就狠批:「蘋果誇張失實的報導(道)+一個唔用腦思考一下的資深傳媒=一班人講咩佢信咩既(鵅^『港豬』。」「Daspider Sin」亦話:「證明(潘)小濤同蘋果一樣,都係social media白痴(癡)!」 ■香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻