logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

胡子彤開餐廳榮升老闆

2019-02-20
■胡子彤■胡子彤

香港文匯報訊 由棒球員變成演員身份的胡子彤,近年除了在幕前看到他的作品外,子彤在2019年決定涉獵埋飲食界,夥拍哥哥及已故化妝大師陳文輝的孫兒Gary Chan,榮升做鐵板燒店的老闆,更在新春期間開幕,一家人與女朋友歐鎧淳,及圈中好友吳肇軒、談善言、柯煒林、陳宇琛等也現身支持!

問到子彤為何會有投資開餐廳,他就:「其實我同好多90後一樣,我不懂理財,但也有想買樓上車、畀家用、儲老婆本的需要;而今次有份一齊投資的拍檔,是去年拍電影《明日戰記》時認識的特技化妝師,佢同我講了很多投資、未來的事情,大家覺得好痗氶A而當佢打算開這間鐵板燒時又真係預埋我......我心目中的諗法係,與其有錢時我又會亂洗,不如當投資機會!」

親手整情人節禮物

當子彤聽到拍檔是投資餐廳,即時感到很大興趣,「主要係自己都好鍾意食,平時同班朋友都鍾意食肉、燒烤類同埋飲下酒;雖然自己未必可以投放到好多時間在餐廳幫忙,但我會不斷推介畀朋友,叫大家約食薨O度!哈哈!」榮升做餐廳老闆,會否經常帶女朋友歐鎧淳來撐^腳?子彤笑言:「都會謘I生日、情人節、乜乜紀念日都係鰜蚼飽A我諗女朋友唔介意鵅I哈哈,講笑隉I好似今年情人節,除鱄僎滿A我都送鬙鷟豸熅屩妒屍q佢,好在女朋友都表示滿意!」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻