logo 首頁 > 文匯報 > 馬經 > 正文

【文匯精選】添滿意奪標呼聲高

2019-03-15

今屆打m大賽正選名單中,發覺「新力必」竟然可搭上尾班車,有部分人戥後備一鵅u快益善」唔抵,「快益善」評分高過「新力必」,季內有兩次入三甲紀錄,相反「新力必」只能取得一席第四名,不過,馬會仍對大摩馬秤先多少,將「新力必」列作正選馬。當然,呢個決定亦無可厚非,原因大家不妨睇睇近五屆打m麉a軍名單,二○一四年係「威爾頓」摩廄、二○一五年係「戰利品」蔡廄、二○一六年「明月千里」摩廄、二○一七年「佳龍駒」摩廄、二○一八年係「平海福星」蔡廄,假如今屆冇大摩馬參與,顯然會非常失色,話晒近五屆打m,其中有三屆係由摩廄馬贏得。

今屆鵅u新力必」,能否贏到打m是其次,但一位經常鰬袬犮璆X好成績嚚m馬師,怎可能連一匹參戰馬都冇,所以「新力必」鵀C陣,係代表賽事有更大幭僂ヾA使到賽事更加緊張至琚C本來呢一場打m大賽,應該係三英戰呂布鴽蔬情A蔡約翰鵅u夏威夷」,上場以非常輕鬆麉犖A贏千八米,今次被大多數黻辰g認定係打m熱門麊妞蚰D角,但前日馬會發出一個公告,話呢隻馬前腿不良於行,要再進行獸醫檢驗後先至可上陣,只要能夠過得呢一關,大家也不妨當隻馬係正常咁看待,蔡約翰依然有機會與大摩齊名,近六屆每人贏三屆平分春色。

不過,另一支強兵就係羅富全,佢所派出鴾T駒「妙算達人」、「添滿意」(圖前駒)及「達龍駒」,均有染指打m鴷遛,不過,呢三駒中最有冠軍相係「添滿意」,布文落足心機,由四歲馬首關經典一哩賽及次關香港經典盃,都係一手一腳摸準狀態及進度,上場千八米非所長,今鋪二千米先至係呢隻馬麰漸鄙腹A至於「達龍駒」,冇雨威力頓減,「妙算達人」就係輸最後二百米嚚蘑諵F。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻