logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【特稿】促270B馬會道加站? 蠢鴿提案博塞車

2019-05-08
■網民鬧爆鴿黨離地無所作為。 fb截圖■網民鬧爆鴿黨離地無所作為。 fb截圖

即使為了選舉爭曝光,在提建議時也不應唔經大腦吧?話說林卓廷及馬仔陳旭明,提出要求由上水到奧運站的270B要在馬會道設站,不少當區居民均批評此建議堅離地,狠批他們正經事不做,專出餿主意。

網民「素輝」直言:「有270(線)做接腳,咁籪饇洠扇筍坏糬n做埋灠洃熙央]洁^丫(魽^!咁咪資源重疊咁咪繁忙時間更加塞車囉!」「Gary Gopanda Tong」亦質疑道:「如果要在區內兜來兜去,個公路轉車站要黎(薄^做乜?」

「Sam Chan」爆粗道:「搞到越黎(薄^越×亂做乜×啊?出少句聲我真係當佢幫左(驉^我豲潃籪荂I」「Louis Lau」亦揶揄:「停係(騿^每個人既(鵅^屋企門口最好!成個香港有咩區公車要就人?北區囉!小社區各黨各派,為左(驉^掙(爭)取選票各出奇招,最易搞既(鵅^就係巴士,一個交通破壞神唔夠又踩多幾個來!神經!」

唔少網民就話林卓廷等人唔該唔好再「做洁v。「樂少」話:「搵邊個攪(搞)都好,但你老哥攪(搞)就死多兩錢重!所以你都係唔好再攪(搞)北區好了,唔該你去其他地方啦你!」

「KJ Jeong」亦批評林卓廷等人唔做正經事:「只係識得搞巴士,又搞到不倫不類!其他北區交通問題又唔理!主要通道晚上全部違泊, 巴士站泊滿曬(晒)車,輪椅上落都有問題,上水火車站巴士站淪為的士上落區,議員啊議員你]做過釂A洇r!?」 ■香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻