logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【網議政事】鴿艀k求參政資格 網民批無資格服務市民

2019-05-28

民主黨立法會議員許智葺礎~鬘萿k會強搶保安局女EO(行政主任)手機,噚日俾法庭裁定「普通襲擊」、「有犯罪或不誠實意圖取用電腦」及「妨礙公職人員執行職務」三項罪名成立。佢冇悔意就係人都知,但估唔到佢噚日仲好威水咁鐪acebook貼鬫菑v鰝k庭鼣秘出薄A內容都係鬧政府人員「違法」,自己搶手機係想「改變社會的不公」,認為自己只係「超越一點點的所謂社會規範,去抵擋、去反抗」,仲叫法官要俾佢去參與《逃犯條例》相關儱|議添。結果大批網民留言鬧爆許智葑撢謠縑A「犯法就犯法,唔好講得咁冠冕堂皇啦小丑。」 ■香港文匯報記者 甘瑜

許智蜌@日貼鷜g千字文陳詞出薄A內容要求法官企麜翵井跁誑顙ヾA又話自己任何公開行動,都係想「改變社會的不公」喎。佢仲話,政府派人「監視」議員係「違法」、「不當干預」,話立法會因為咁而冇尊嚴、唔獨立、監察唔到政府喎。

佢仲形容,自己搶人手機只係「超越一點點的所謂社會規範,去抵擋、去反抗」,但好「遺憾」法庭往往只係話「抗爭者『太過火』」喎。

犯法者反質疑法庭判決

不過,許智葺酯蚗Y又話自己係有做錯,會「有所承擔」,但轉多個頭又話立法會就蟑n審議《逃犯條例》有關麰蚼q,希望法庭鴽P刑可以畀佢履行立法會職務。咁即係承唔承擔呢?

雖然佢講到振振有詞咁,但大多數網民都好清醒,所以絕大多數留言都係鬧爆佢鵅C「Mok Andy Kolice」概括話︰「成段鴾中葖銩Q就係, 為驉y公義』不擇手段搶人手機『好小事』, 仲有《逃犯條例》在即你唔好諗住判監 ,我坐監即是『政治審訊』。」「Tommy Lee」亦得出類似結論︰「其實咁大段野(洁^只係想講,只要係為左(驉^佢聲稱鴾螂q,就可以為所欲為,完全唔受任何法律麍蠽禲C」

「Joseph Lee」狠批︰「喱(呢)個低B早就要DQ佢哩,專做埋搶手機、(搶)咪、(搶)文件。入鷒o扮可憐博同情話『為正義』。」「Ares Chong」亦鬧︰「你是立法局(會)議員,但你去犯法!如政府有犯法,你地(])開晒記招公告天下啦。現在罪成,你還不認罪,不認錯......以你的智慧,你真係無料服務香港市民。」

網民悔當年投錯票撐

「Denny Lam」就質問許智艀釩孛禤璆h扮執法者︰「你咁鍾意執法,咁你又唔去做警察?又要話躟給謍Y『黑警』? 叫你去立法你又走去叫口號,衝主席台,依(M)家仲犯法!你個人係咪真係咁矛盾呢 ?」「Eva Tam」表示︰「我很後悔當年立法會選舉投了你一票。」

有羉竷蟈N廢(費)事同佢摰臐A「Chewang Pak」就話︰「恭喜你呀被判入罪。」「Mike MikeGiant」就同佢重溫返公民黨黨魁楊岳橋麊鬙y︰「聽楊×橋講,入去坐下,人生會更精彩,鬗J面學下乜野(洁^叫法律,出蟈N會自律一下,人人都話為公義而不守法,社會咪會大亂囉,好似立法會咁,比(俾)你地(])搞到無規無矩。」

見佢講到《逃犯條例》修訂,「Jaff Yeung」就話︰「『民主派』咁鍾意犯法,唔怪得要反對《逃犯條例》(修訂)啦。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻