logo 首頁 > 文匯報 > 馬經 > 正文

【騎練軍情】平海飛星胸有成竹

2019-06-12

蔡神仙上周末被大摩追到氣咳,後者一日內四喜臨門,反之蔡約翰僅得一W,即是四對一,目前大摩只距離榜首的蔡約翰五場頭馬,若連同今日共餘下九個賽馬天,如果大摩每次多贏蔡神仙一場,經已趕得及季尾反擒蔡約翰,不過,蔡約翰亦非坐以待斃,今日所派四隻泥地戰馬,隻隻有狀態,當然水準去到邊,只有馬房班手足最清楚,據馬房班手足指出,蔡神仙賽前安排呢四隻戰馬到醫生房照鼻兼抽血色素,所抽取得的血色素能反映出馬匹埋門戰鬥水準數值,最高分的有「平海飛星」及「精算閃擊」,至於「架勢」及「八心之友」鵀憒漇數亦都唔錯,有本錢入三甲,但並非到達托弗的一類。

而呢四匹蔡廄戰馬,倉主今次有個特別安排,便是安排在賽日早上帶三駒到游水池游水一圈,保持正常的運動量,以往夜賽多數在谷中舉行,倉內戰馬要一早坐運馬車出市區,所以多數唔能夠作最後衝刺備戰,最多也只是在地堂踱十餘分鐘便上運馬車,今次四匹戰駒可以游水完畢,尚可返回馬房稍作小休,等待晚間才上陣,形勢是較有利。蔡約翰馬房手足亦透露,過往也有不少搏馬成功例子,晚上或午間搏馬,早上也有安排游水活動的。

熙仔做足功課搏殺

蔡約翰今次一手戰馬實力不俗外,徒弟羅富全的參戰馬實力亦強,當中交由陳嘉熙上陣的「星叻」及「地大大」,屬備戰最積極的兩駒,以上個禮拜的操練工序為例,逢星期一、三及五,即隔日便見這對馬仿似孖公仔般到機坪踱步,兩駒踱來火猛力足,鞍上人都要抽緊韁繩才能控制穩妥,而受任命替這兩駒搏殺的陳嘉熙,他亦指出會好好珍惜機會,因此,他近日一收工便返回宿舍睇片,並分析同場假想敵的跑法,正所謂知己知彼百戰百勝,睇呢位見習生如此認真,相信呢兩隻實力馬屆時亦唔會令人失望。

石哥監督三駒換甲

跑泥地戰,羅富全勝出率最高外,第二個倉勝出率高就係徐雨石,今次呢個倉有三匹戰馬倉主是非常緊張,最後試跑朝即周一,倉主遲遲不肯離開馬房,原來是等睇三匹戰馬換出賽用的銻甲,呢三隻戰馬分別是「天賜寶」、「豹子頭」及「旋里多彩」,當三駒換完銻甲後,倉主命工作人員拖馬給他過目,即每匹馬拖前走十步,再轉身拖十步,細心觀察三駒換上銻甲後會否走得暢順,遇有特別走得不順情況,便要釘甲師傅立刻修正,尚幸三匹戰馬換銻甲後步姿都非常暢順,倉主才放心離開馬房。

徐雨石親自督釘甲的三匹參戰馬之中,倉主最緊張的都是「旋里多彩」,因為呢隻馬仲未交出頭馬,呢個當然屬緊張原因之一,原因之二,就係呢匹係由倉主替馬主入貨,所以對倉主來講壓力都咪話唔大。上次潘頓替呢隻馬初跑泥戰即入位,今次再吼番泥地短途列陣,且一早卜番潘頓跑,種種動態都話俾大家聽,三隻徐雨石列陣馬中,雖然三隻都搏命,但倉主一定希望「旋里多彩」能夠及早交出頭馬,紓緩一下心中壓力,戰意不用懷疑。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻