logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

【網議政事】派唔關事傳單抽水 鴿廷騎劫「連儂牆」

2019-07-12
■反對派「狗咬狗」,貼圖嘲諷林卓廷。■反對派「狗咬狗」,貼圖嘲諷林卓廷。

個個都出薨滮禲A你估反對派支持者個個都想俾你抽水?民主黨立法會議員、北區區議員林卓廷經常被街坊批評不理區內事務、態度惡劣、不見人影,惟日前有反對派中人在上水建立所謂「連儂牆」時,林卓廷就站在「連儂牆」前派傳單抽水。有街坊氣憤於網上發帖批評︰「林卓廷議員於我地(])連儂牆前面派D(齱^ 唔關事既(鵅^宣(傳)單,此乃騎劫我地(])自發活動之行為!我們在上水建設『連儂牆』一個多星期先第一(次)見林議員,我係(騿^度想講議員唔係咁做!」

網民「Chow Pang」前晚在facebook群組「上水人大聯盟」發帖,向網民講所謂「連儂牆」現況,並強調該牆為街坊、義工自發設立,無政黨背景。他在帖中更貼出林卓廷站在所謂「連儂牆」前派傳單的相片,批評林卓廷騎劫活動。

反對派時事評論員王岸然(真名黃覺岸)亦有耳聞目睹街坊的不滿,在fb以「高佬(指林卓廷)抽水上水『連儂牆』比(俾)人×」為題發帖,說自己前晚路經上水火車站「連儂牆」,「見到牆頂貼了這張大照片中人好熟口面,咪民主黨個高佬?仲有標語×民主黨抽水,於是八卦了解下。」

正義市民:民主黨,賣香港

他續說,石湖墟是林卓廷當選的區,「但平日極少見人,年青(輕)市民自發搞『連儂牆』已經幾天,我都見到同影左(驉^相,高佬辦無理會無做野(洁^亦無幫手,可能見居民對『連儂牆』反應熱烈,今日高佬突然現身企係(騿^樹(處)派單張,擺個樣個『連儂牆』係佢搞,佢係大佬咁款,居民行經會當佢係,結果......有正義市民上前怒×『民主黨,賣香港』。」

王岸然亦批評林卓廷「無恥抽水」,形容他最後「無癮敗走」,「有人餘怒未息,印制(製)上述照片張貼,還寫大字唱衰高佬,數臭民主黨。」不少網民留言狠批林卓廷無恥抽水。「Felix Wong」說︰「林生,選舉就黎(薄^先黎(薄^曝光下, 唔好玩啦,對水客完全無野(洁^做到,選之前講咩?」「Samaul Sj」亦表示︰「呢個林卓庭,正×樣,山竹(颱風)唔見人,水客阻街又無做到洁A佢無呢份工,實做乞衣(兒)!立法會攝位,搶鏡佢就做足!」

有訴求唔見人 有功爭住領

「Lee Loa Mei」也說︰「平時市民有訴求就唔×見人,一有功就爭住出覬漶C」

有人想為林卓廷辯解,但同樣踢爆他平時無做事。「June Chan」謂︰「見過林議員多次係(騿^lee(呢)條橋擺街站,不是第一日,好耐以前都間唔中見過,我諗唔算騎劫。」

當日有份與林卓廷一起派傳單的民主黨社區主任林子k則留言稱,他們早一星期已決定要開街站,又謂自己「無騎劫」,只是不希望「唔擺街站匯報工作」云云。 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻