logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

遭張致恆累紅館騷擱置 關智斌含淚嘆遺憾

2019-07-28

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)BOYZ成員張致恆(Steven)日前宣佈與粉絲雯雯結婚及已為人父,隨即被舊愛踢爆一腳踏幾船,捲入桃色緋聞的Steven連累BOYZ原定9月舉行的首個紅館騷亦要擱置,BOYZ另一名成員關智斌(Kenny)身處布吉就此事拍片回應事件,直言對演唱會擱置感到不開心,其間更講到雙眼通紅兼哽咽。

前晚Kenny拍片回應個唱被擱置一事,片中他說:「今次薔泵N為鱈韃ロ琣PSteven9月14日BOYZ第一次紅館演唱會,薇(拍攝)最後一日,點解得返我自己一個呢?噚晚(25日)到今朝我收到好多消息,亦收到好多朋友打謎1搳A又或者佢]一羉簸搳A呢個時候都要同大家講返聲,同大家去講清楚成件事。本來我係想同拍檔Steven了解成件事先再去講,但佢噚晚(25日)突然間離開魕O度(布吉),我都聯絡唔到佢,我開頭都諗緊究竟應唔應該去拍一條片去講呢件事。因為我到現在都未知點樣面對同消化呢個消息......」此時他已雙眼通紅兼哽咽,之後他忍淚多謝公司幫助他們申請紅館,並特別要多謝粉絲,及公司上上下下支持讓他實現這個夢想的同事:「因為佢]知道呢件事,係我等10幾年一個願望及一個夢想,甚至content team呢一年不斷拍好多片,不停拍搞笑片,公司幫我]宣傳羉q,最後aim for去紅館開一個個唱,最大最大鴭篝p,係因為呢個BOYZ紅館演唱會暫時擱置,雖然我係好唔開心,同埋係一個好大遺憾,但Steven係我一個好好兄弟同手足,而我都相信佢會為自己鵀甈陛A負返一個男人應有鼣d任。」

不少網民對於Kenny未能圓夢,紛紛留言叫他加油外,更提議他可單飛開個唱,甚至與好友張敬軒合作開騷,更幫他構思好個唱名叫《相敬如斌》。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻