logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

勉勵大家堅持追夢 伊健憶入行 曾忍受難聽說話

2019-07-28
■伊健自小就想成為英雄人物。■伊健自小就想成為英雄人物。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)鄭伊健、蘇麗珊及馮允謙昨日到尖沙咀出席蝙蝠俠80周年活動,三人除與「蝙蝠俠」擺出型格甫士影相外,又跟現場觀眾大玩遊戲,馮允謙並即場自彈自唱。伊健透露自小想成為英雄人物,又謂每個人都應該有夢想並要堅持,他以自身作例子,指當年入行遇到阻攔,聽過難聽說話,但他仍堅持做好自己。

伊健表示小時候已睇蝙蝠俠,並想成為英雄人物:「自小想成為英雄人物,咁拍戲都做過(聶風)。(細個有冇扮過蝙蝠俠?)有份扮過超人,同阿哥扮超人打怪獸撞埋架衣車度,膝頭成忽肉冇驉A不過呢個都係夢想薄A人係需要夢想。」他謂每個人都應該有夢想,而夢想是要時間和努力去實踐:「其間可能會遇到困難、阻攔,但要堅持,例如我當日做藝人,都被人話『你得唔得謘H』,會唔贊成或講唔好聽嚜☆隉C(被人話得最唔開心係咩說話?)唔記得啦,太多,例如做聶風,齯H就話我唔得,我冇諗過自己會夢想成真,但會做好自己洁C」

近日忙於為巡唱鍛煉的伊健,表示會做到十月,希望之前拍動作片的後遺症可以恢復,而之前手部的傷勢亦已康復得七七八八,不用再做治療。至於電影方面,他透露原本有電影,但因為題材問題,所以要挑選好的才拍。

蘇麗珊積極進修學戲

馮允謙表示自小的夢想就是唱歌,如今雖夢想成真,但因本身母語是英文,唱廣東歌有難度,回港後都要學講廣東話:「之前都有搵老師學中文,有時講牁|『??』,一緊張灟^文口音就會出晒薄A所以學緊慢慢轉channel。」他又透露有睇港產片學廣東話,周星馳的電影更睇晒。

對於伊健追尋夢想期間遇到阻攔及聽到難聽的說話,問蘇麗珊可有遇過類似的事?她謂因本身不是讀演藝出身,就算別人不講,也覺得自己有很多不足之處,所以好想進修,夢想是做個好演員,想跟秋生哥學演戲,但對方很忙,不過她現時也有跟甄詠蓓學戲,之前剛上完一個課程,下半年應該都會再上。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻