logo 首頁 > 文匯報 > 馬經 > 正文

【專攻冷馬】祥光普照一哩發威

2019-09-11

第三場、第五班、一六五○米。「祥光普照」來港初期集中跑短途千二及千四米,早段落腳慢兼且睇腳法唔似係短途馬,但亦唔算輸到脫晒節;「祥光普照」同母馬在港有「佳景良駒」贏至二千二百米,因此練馬師何良亦心埵頃ヾA性能肯定長優於短;「祥光普照」到上季就主攻一哩及千八米,但始終與頭馬無緣,暑後評分經已下調至三十三分,估計今季可以得到真正實力的證明。

第五場、第四班、一○○○米。「自由旺」方嘉柏五歲馬體格強壯耐拚,對上兩季每季都出賽十七次,魒潃荌迅鶪T條唔同跑道齔u途路程都能夠勝出或上名,場地性能非常廣泛,而且跑法主動易操控。「自由旺」剛季上到三班亦曾跑得第四,如今評四十七分在四班自然有優勢,承住季初階段體力充足,狀態到位,今次重返谷草時刻需要留意。

第六場、第四班、一二○○米。鄭俊偉馬房的「紅褲日」,上季尾出戰谷中賽事可能受到天雨場地影響,最終遙遙大敗而回,故賽後需要試閘合格才可上陣,查八月份交由郭能策騎試課千二米泥地大閘,由於屬考閘關係,鞍上人全程按韁不動,但走勢依然吸引,論態歇暑後已操勇,今次安排在快活谷千二米爭功,以去季在三班都能夠上名,如今初出即向此程問津,值得吼實。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻