logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】同路人鬧爆飯民:亂捉鬼真割席

2019-10-09

次次出事都話警方臥底做鵅A你]班抽水飯民當齱u手足」死謍均H畯茯P期六日虃仵{瘋狂打砸搶燒,行為震驚全港市民,飯民又即刻話係「警察臥底」所為,仲驚死唔夠說服力咁擺埋相同片去「證明」,結果姚松炎俾人鬧到笠水刪post,其他更愛護「手足」鵅u激進派」就大大力鬧爆呢禷漸蟀F棍係冷氣軍師,置手足於不顧。呢囍悕}「手足」奰蜇X呢幾個月都唔知第幾次上演,一般市民根本都唔信,M家再次俾同路人指正,真係為乜呢?

網上鬧爆飯民亂捉鬼嬼n音,近日真係不絕於耳,其中「佔中」牧師袁天佑個仔袁健恩話唔介意推晒虃犰禠q黑警,但就寸姚松炎竟然用人]大隻蟆窗u證據」話︰「大隻唔係罪黎(薄^架(謘^,我地(])前線都有好多大隻仔架(謘^。」佢仲話︰「可唔可以唔好捉鬼,講個(鶠^時更唔好配圖,如果圖中個(鶠^個係真『手足』,你設身處地諗下個感受。」

大隻齯S割 鶳又割 分化隉H

「激進派」屩憟芞痗妣^傑亦話︰「又話核爆都唔割蓆(席),一見肌肉,就割了。」成日狠批飯民鵅u無敵神駒」仇思達都大鬧︰「大隻又畀(俾)你姚松炎當係鬼,......根本自己就係抗拒『勇武』,成日借頭借路搵方法割席搞分化。」

有齱u激進派」同「獨派」網民留言話「想輸就繼續捉鬼啦」、「呢庭人(意指飯民)出街被召喚『獅鳥(私了)』都冇人可憐」。係囉,要老屈係警察做鵅A都要問過你班「手足」同唔同意先得謘C ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻