logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

【網議政事】杜汶澤煽暴惹禍 派罩激嬲「連登仔」

2020-02-15
■網民播歪理鬧爆派口罩者,更開名鬧埋杜汶澤。■網民播歪理鬧爆派口罩者,更開名鬧埋杜汶澤。

攬炒派諗洐虒ㄟj路真係同一般人好唔同。今時今日正常人都守望相助,幫手撲口罩,同心抗疫,最多政治上腦鵅A就叫「藍絲」唔好買「黃絲」搵返鴾f罩,點知原來攬炒派係覺得任何人都唔應該派口罩,因為要咁樣先會令到佢]嬲政府喎。有攬炒派仲騿u連登」網上討論區度點名「港獨」藝人杜汶澤、「中箭(香港眾志)」等,話「邊個再派口罩物資就係鬼」。杜汶澤就話,希望「連登」網民可以適當「放下政治」,結果?咪就係冇人聽佢講囉。

網民「狂人筆記」前日鶶s登出post,話「第一次咁嬲自己友」,「正常情況下,佢](藍絲)一世都唔會變,因為極權政府會維穩、照顧佢]。但你睇下呢幾日,721都唔夠喚醒鵅y廢老』,落街排完幾粒鐘口罩就怒×政府。」

佢又話冇口罩就會死,當面對死亡黈懼,「有飽飯食就得」屩霾歲ㄦ|「造反」,所以「黃絲」派口罩,即係用自己嚙幫手「維穩」,斷送被關鰩麊K角鵅u手足」做鰲X個月鵅u裝修」及「火魔法」,又話「你嚙本來係可以幫到『手足』未來生活、打官司!」

被斥漠視「手足」鬧係「鬼」

「狂人筆記」仲點名杜汶澤、「中箭」同禷孺情A「邊個再派口罩物資就係鬼!」呢個網民亦提髐f罩鵅u正確分配方法」,就係畀黃店貴價賣畀曮「吊下命」,或加入「黃工會」就可以獲贈口罩喎,呢曮}叫「災難財」囉。

正常人都覺得咁樣諗炾噶E,但呢個post竟然有3,000幾人讚好,得300幾人負評。網民「愛我-請留言」話,齱u廢老」冇口罩就會搵返建制派,建制派畀唔到佢]儭隉J「咁下次虃o老仲會唔會投佢票呀?」

認衰求和無人理

鰫O班人幭谷咫U,平時激進鴽蠿Z澤竟然顯得平和,佢前日鐪acebook回應話,「你分黃藍,但係病毒唔會分」,口罩可以阻止病毒傳染其他人,如果一旦爆發,咩立場都無一倖免。不過,佢似乎都唔想得罪班攬炒派,於是呵返對方話「明白手足嚗垂諢v,但係大家要明白事理,適當時候要放下政治咁話。

不過,連登個post依然熱烈討論,大家一再講點樣用口罩威脅「藍絲」變「黃絲」,甚至應該直情病死晒齱u藍絲」佢,呢瓥ㄚY包括杜汶澤在內麊x暴派種下鵀]啊。 ■香港文匯報記者 杜思文

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻